Ursäkta mitt språk ikväll
Sex & erotik
  1. Medlem sedan
    Jun 2007
    #1

    Ursäkta mitt språk ikväll

    men jag är KÅÅÅÅÅÅT!

    Är jag då för hemsk om jag tar saken i egna händer och gör något åt saken. Eller vänta till kvällen då jag kommer att vara ännu tröttare och inte orka???
  2. 1
    Ursäkta mitt språk ikväll men jag är KÅÅÅÅÅÅT!

    Är jag då för hemsk om jag tar saken i egna händer och gör något åt saken. Eller vänta till kvällen då jag kommer att vara ännu tröttare och inte orka???
  3. Medlem sedan
    Sep 2006
    #2
    Kör så det ryker. Men du tänker väl inte på någon annan än din man när du gör det?
  4. 2
    Kör så det ryker. Men du tänker väl inte på någon annan än din man när du gör det?
  5. Medlem sedan
    Jun 2007
    #3

    TA du saken i egna händer

    och är du pigg ikväll tar du en omgång till Plättlätt
    Bara måste...... allt....
  6. 3
    TA du saken i egna händer och är du pigg ikväll tar du en omgång till Plättlätt
  7. Medlem sedan
    Dec 2007
    #4
    är det nåt som går? att vara kåt alltså? till min förvåning jag är oxå helt vansinnigt kåt - och ingen att ha sex med...

    om det hjälper så tycker jag du ska ta saken i egna händer
  8. 4
    är det nåt som går? att vara kåt alltså? till min förvåning jag är oxå helt vansinnigt kåt - och ingen att ha sex med...

    om det hjälper så tycker jag du ska ta saken i egna händer
  9. Medlem sedan
    Apr 2005
    #5
    Man ska aldrig skjuta upp roliga saker till sen
  10. 5
    Man ska aldrig skjuta upp roliga saker till sen
  11. Medlem sedan
    Jun 2007
    #6
    Nä då det är han som är med, bara jag som inte riktigt är mig själv.
  12. 6
    Nä då det är han som är med, bara jag som inte riktigt är mig själv.
  13. Medlem sedan
    Jun 2007
    #7
    Bra förslag. Sagt och gjort till nummer ett i alla fall... nummer två återstår att se.
  14. 7
    Bra förslag. Sagt och gjort till nummer ett i alla fall... nummer två återstår att se.
  15. Medlem sedan
    Sep 2006
    #8
    Lyrros honom..!
  16. 8
    Lyrros honom..!
  17. Medlem sedan
    Jun 2007
    #9
    Går och går... ÄL kallas det nog för min del.

    Jag har ju någon att dela det med, även om han är lite frånvarande just nu...
  18. 9
    Går och går... ÄL kallas det nog för min del.

    Jag har ju någon att dela det med, även om han är lite frånvarande just nu...
  19. Medlem sedan
    Jun 2007
    #10
    Nä det är ju dumt, tar man det på en gång så kan man ju få mer kul sedan....
  20. 10
    Nä det är ju dumt, tar man det på en gång så kan man ju få mer kul sedan....
  21. Medlem sedan
    Jun 2007
    #11
    Tja... fast han vet ju inte riktigt om det... så jag vet inte om det gör honom så lycklig just då...
  22. 11
    Tja... fast han vet ju inte riktigt om det... så jag vet inte om det gör honom så lycklig just då...
  23. Medlem sedan
    Sep 2006
    #12
    Nej, men JAG tycker det
  24. 12
    Nej, men JAG tycker det
  25. Medlem sedan
    Jun 2007
    #13
    Hmm... inte riktigt rättvist här... du vet men inte han... får väl visa honom sedan då kanske.. då skulle han också få bli lyllig
  26. 13
    Hmm... inte riktigt rättvist här... du vet men inte han... får väl visa honom sedan då kanske.. då skulle han också få bli lyllig
  27. Medlem sedan
    Dec 2007
    #14
    ÄL är nog "boven" i mitt fall med... är lite förvånad bara att jag ÄR såpass sugen som jag är ändå nu när jag börjat med antideppressiva igen - förra gången var det totaldött på den fronten...

    jag har väl egentligen oxå någon att sexa med men dels jobbar han just nu och dels så vill han ju inte ha sex... och att "fixa" det på egen hand fungerar inte för mig...
  28. 14
    ÄL är nog "boven" i mitt fall med... är lite förvånad bara att jag ÄR såpass sugen som jag är ändå nu när jag börjat med antideppressiva igen - förra gången var det totaldött på den fronten...

    jag har väl egentligen oxå någon att sexa med men dels jobbar han just nu och dels så vill han ju inte ha sex... och att "fixa" det på egen hand fungerar inte för mig...
  29. Medlem sedan
    Jan 2005
    #15
    Du får väll skicka ett hett mess eller varför inte en mms
  30. 15
    Du får väll skicka ett hett mess eller varför inte en mms
  31. Medlem sedan
    Feb 2005
    #16
    Vad kan vara mer upphetsande för en man än att få ett mess av sin kvinna där hon berättar att hon tänker onanera för att hon är såå sugen?? Låter trevligt i mina öron. *ler*
  32. 16
    Vad kan vara mer upphetsande för en man än att få ett mess av sin kvinna där hon berättar att hon tänker onanera för att hon är såå sugen?? Låter trevligt i mina öron. *ler*
  33. Medlem sedan
    Jan 2005
    #17
    Ja, jag har alltid fått bra respons när jag skickat sånna mess
  34. 17
    Ja, jag har alltid fått bra respons när jag skickat sånna mess

Liknande trådar

  1. Ursäkta mitt gnäll..
    By garion in forum Känsliga snack
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2009-04-28, 15:12
  2. Ursäkta mitt tjajt, men jag är
    By alfva in forum Ordet är fritt
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2009-02-12, 21:12
  3. Mitt språk.. Och ditt??
    By Lillmorran in forum _0708 Augustibarn
    Svar: 17
    Senaste inlägg: 2008-01-17, 18:11
  4. Ursäkta mitt biltjat
    By magnolia in forum Ordet är fritt
    Svar: 13
    Senaste inlägg: 2007-09-01, 17:29
  5. kopierar mitt inlägg från språk- och tal
    By wildhearts in forum Autismspektrum
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2005-10-28, 18:50
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar