Ny vagn eller inte?
Bebissnack
  1. Medlem sedan
    Apr 2004
    #1

    Ny vagn eller inte?

    Här kommer en fråga till från mig när jag nu ändå är igång

    Min son, som blir två år i mars, ska börja på dagis efter jul. Barnen sover i sina egna vagnar utomhus vilket vi tycker är jättebra för det är sonen van vid. Frågan nu är om vi ska köpa en ny vagn eller inte? Vi har en Emmaljunga citycross och en softy (sulky). Vi använder citycrossen när han ska sova och annars använder vi sulkyn, om det behövs så kan han också sova i sulkyn men det är svårare att söva i den och det ser inte så bekvämt ut. På dagis vill jag att han ska ha en mysig och ombonad vagn men jag vill helst slippa att släpa på citycrossen och lyfta i och ur bilen varje dag. Jag är nu sugen på att köpa en Emmaljunga Scooter, men velar om det verkligen är vettigt att köpa en vagn till. Hur skulle ni resonera? Vi har ju två bra vagnar och jag vet inte heller hur länge till han kommer att sova middag, och sover han inte så går ju sulkyn bra.
  2. 1
    Ny vagn eller inte? Här kommer en fråga till från mig när jag nu ändå är igång

    Min son, som blir två år i mars, ska börja på dagis efter jul. Barnen sover i sina egna vagnar utomhus vilket vi tycker är jättebra för det är sonen van vid. Frågan nu är om vi ska köpa en ny vagn eller inte? Vi har en Emmaljunga citycross och en softy (sulky). Vi använder citycrossen när han ska sova och annars använder vi sulkyn, om det behövs så kan han också sova i sulkyn men det är svårare att söva i den och det ser inte så bekvämt ut. På dagis vill jag att han ska ha en mysig och ombonad vagn men jag vill helst slippa att släpa på citycrossen och lyfta i och ur bilen varje dag. Jag är nu sugen på att köpa en Emmaljunga Scooter, men velar om det verkligen är vettigt att köpa en vagn till. Hur skulle ni resonera? Vi har ju två bra vagnar och jag vet inte heller hur länge till han kommer att sova middag, och sover han inte så går ju sulkyn bra.
  3. Medlem sedan
    Sep 1999
    #2

    jag hade

    köpte en begagnad vagn med helt liggläge.
    En sån billig.
    Vi har tex haft en ec1 som kostar under 1000kr begagnat, den är jättebra.Den kan man ju dessutom låta stå kvar på dagis vilket är skönt.
  4. 2
    jag hade köpte en begagnad vagn med helt liggläge.
    En sån billig.
    Vi har tex haft en ec1 som kostar under 1000kr begagnat, den är jättebra.Den kan man ju dessutom låta stå kvar på dagis vilket är skönt.

Liknande trådar

  1. Vagn eller inte vagn... (hjälp)
    By Lurpan in forum _0903 Marsbarn
    Svar: 15
    Senaste inlägg: 2009-07-12, 16:07
  2. Vagn eller inte
    By stockholm... in forum Småbarn
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2008-12-20, 13:07
  3. Vagn eller inte?
    By Sophie m Lucas&Emmie in forum Resesnack
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2008-07-11, 14:22
  4. Sälja vagn eller inte?
    By Anonym pga frågan in forum Bebissnack
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-08-13, 17:39
  5. Vagn eller inte???
    By Jeswi in forum Bebissnack
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2006-08-05, 15:49
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar