Vem skulle du vilja träffa?
Sex & erotik
  1. Medlem sedan
    Jan 2005
    #1

    Vem skulle du vilja träffa?

    Med tanke på inlägget längre ner om att träffa folk här från AFF som man tycker är intressanta.... och för att jag för tillfället är lite sexuellt frustrerad så tänker jag ställa en fråga.

    Om alla var singlar på denna sida vem skulle du vilja träffa irl då och varför?
    Hoppas jag inte blir bannlyst nu.
  2. 1
    Vem skulle du vilja träffa? Med tanke på inlägget längre ner om att träffa folk här från AFF som man tycker är intressanta.... och för att jag för tillfället är lite sexuellt frustrerad så tänker jag ställa en fråga.

    Om alla var singlar på denna sida vem skulle du vilja träffa irl då och varför?
    Hoppas jag inte blir bannlyst nu.
  3. Medlem sedan
    Jan 2005
    #2

    Jag kan börja

    Ben Dover för intressanta samtal och för din tvättbrädemage.
    Gabriel Oscarsson för jag är nyfiken på vem du är.
    Mackan för din humor och förhoppningsvis en massage.
    Richard för du verkar charmig
    Pbstkhlm för jag gillar dig

    Har säkert glömt någon
    Och det var ganska oskyldigt eller hur?
  4. 2
    Jag kan börja Ben Dover för intressanta samtal och för din tvättbrädemage.
    Gabriel Oscarsson för jag är nyfiken på vem du är.
    Mackan för din humor och förhoppningsvis en massage.
    Richard för du verkar charmig
    Pbstkhlm för jag gillar dig

    Har säkert glömt någon
    Och det var ganska oskyldigt eller hur?
  5. Medlem sedan
    Dec 2007
    #3
    Nu tycker jag du är lite enkelspårig - vadå träffa? om vi pratar om en kopp kaffe så tycker jag framförallt att det verkar finnas en hel hoper smarta och trevliga tjejjer här inne

    pratar vi om något annat så... nä då håller jag tyst...
    men visst finns det några som verkar intressanta...

    (enda anledningen till att jag sitter framför datorn just nu är att jag börjar bli lite nervös inför mitt läkarbesök i morgon - jag borde sova men...)
  6. 3
    Nu tycker jag du är lite enkelspårig - vadå träffa? om vi pratar om en kopp kaffe så tycker jag framförallt att det verkar finnas en hel hoper smarta och trevliga tjejjer här inne

    pratar vi om något annat så... nä då håller jag tyst...
    men visst finns det några som verkar intressanta...

    (enda anledningen till att jag sitter framför datorn just nu är att jag börjar bli lite nervös inför mitt läkarbesök i morgon - jag borde sova men...)
  7. Medlem sedan
    May 2000
    #4
    Lika sugen som du och gräsänka jag också... så jag kan tänka på en hel del utifall-de-var-singlar. Men jag är litet feg med vilka jag allra helst skulle vilja träffa i oanständiga sammanhang!
    Skulle gärna träffa dig och Enskedeanna dock. Oanständigt eller inte!
  8. 4
    Lika sugen som du och gräsänka jag också... så jag kan tänka på en hel del utifall-de-var-singlar. Men jag är litet feg med vilka jag allra helst skulle vilja träffa i oanständiga sammanhang!
    Skulle gärna träffa dig och Enskedeanna dock. Oanständigt eller inte!
  9. Medlem sedan
    Jun 2007
    #5

    Allihop.. på samma party tack

    misstänker att det skulle bli uppsluppet och extremt skoj
    Bara måste...... allt....
  10. 5
    Allihop.. på samma party tack misstänker att det skulle bli uppsluppet och extremt skoj
  11. Medlem sedan
    May 2006
    #6
    Parkerar här!
  12. 6
    Parkerar här!
  13. Medlem sedan
    Dec 2002
    #7
    Word.
  14. 7
    Word.
  15. Medlem sedan
    Jun 2003
    #8
    Va? Får man inte träffa folk om man inte är singel? Eller menar du "träffa" på ett mer intimt sätt?

    Ååh vad generad jag blev när jag försökte svara på den frågan. Jag passar tills vidare, men medger att det finns en och annan verkar intressant.
  16. 8
    Va? Får man inte träffa folk om man inte är singel? Eller menar du "träffa" på ett mer intimt sätt?

    Ååh vad generad jag blev när jag försökte svara på den frågan. Jag passar tills vidare, men medger att det finns en och annan verkar intressant.
  17. Medlem sedan
    Dec 2005
    #9

    Det finns en som är lite

    mer intressant än alla andra men jag skulle jättegärna träffa er allihop på ett stort party. Tänk så kul!
  18. 9
    Det finns en som är lite mer intressant än alla andra men jag skulle jättegärna träffa er allihop på ett stort party. Tänk så kul!
  19. Medlem sedan
    Jun 2007
    #10

    Du får väl hänga med på det

    allmänna partyt så länge då så kan du utgå därifrån
    Bara måste...... allt....
  20. 10
    Du får väl hänga med på det allmänna partyt så länge då så kan du utgå därifrån
  21. Medlem sedan
    Jun 2007
    #11

    Mmm mitt intryck är ju att

    alla här är frispråkiga och toleranta. Vissa mera än andra så.. de som vill får väl strippa på borden medan övriga klappar takten... till att börja med
    Bara måste...... allt....
  22. 11
    Mmm mitt intryck är ju att alla här är frispråkiga och toleranta. Vissa mera än andra så.. de som vill får väl strippa på borden medan övriga klappar takten... till att börja med
  23. Medlem sedan
    Nov 2006
    #12

    Nästan alla

    ja inte intimt då, men det e ju kul o kolla hur folk är irl
  24. 12
    Nästan alla ja inte intimt då, men det e ju kul o kolla hur folk är irl
  25. Medlem sedan
    May 2004
    #13
    Till min parallella verklighet där jag får ha sex med vem jag vill oavsett förhållanden och annat är förvisso en och annan aff:are välkommen, men mitt överjag verkar ha låst dörren dit och gömt nyckeln...
  26. 13
    Till min parallella verklighet där jag får ha sex med vem jag vill oavsett förhållanden och annat är förvisso en och annan aff:are välkommen, men mitt överjag verkar ha låst dörren dit och gömt nyckeln...
  27. Medlem sedan
    May 2000
    #14
    Passar mig fint också. Hur är det med krämen, förresten?
  28. 14
    Passar mig fint också. Hur är det med krämen, förresten?
  29. Medlem sedan
    Jun 2007
    #15

    Funkar fint :)

    och finns numera i Sverige så låter vi övriga fundera på VAD det är för kräm *asg*
    Bara måste...... allt....
  30. 15
    Funkar fint :) och finns numera i Sverige så låter vi övriga fundera på VAD det är för kräm *asg*
  31. Medlem sedan
    May 2005
    #16
    Om jag vore singel och letade en man......ingen härifrån,finns ingen som tillalar mig för sexuella äventyr eller mer...och inte nån från nätet överhuvudtaget...då kör jag hellre gamla vanliga sättet typ krogen eller så...

    Men för en vanlig fest för affare...jovisst...det skulle man gå på...för vännerträff...
  32. 16
    Om jag vore singel och letade en man......ingen härifrån,finns ingen som tillalar mig för sexuella äventyr eller mer...och inte nån från nätet överhuvudtaget...då kör jag hellre gamla vanliga sättet typ krogen eller så...

    Men för en vanlig fest för affare...jovisst...det skulle man gå på...för vännerträff...
  33. Medlem sedan
    May 2000
    #17
    Så bra! Vi håller absolut det mellan oss!
  34. 17
    Så bra! Vi håller absolut det mellan oss!
  35. Medlem sedan
    Dec 2007
    #18
    det lät ju ännu bättre!
  36. 18
    det lät ju ännu bättre!
  37. Medlem sedan
    Mar 2002
    #19
    Jag tror redan jag träffat de jag vill träffa (jaja, håll i hästarna, som kompisar dårå) men det är klart, kanske är det någon jag missat (Colorblind tex) o eftersom det är kul o träffa folk är jag gärna med på ovan föreslagna fiktiva (eftersom vissa är lite blyga irl ) förhoppningsvis dirrrty party *ha, ha*...
  38. 19
    Jag tror redan jag träffat de jag vill träffa (jaja, håll i hästarna, som kompisar dårå) men det är klart, kanske är det någon jag missat (Colorblind tex) o eftersom det är kul o träffa folk är jag gärna med på ovan föreslagna fiktiva (eftersom vissa är lite blyga irl ) förhoppningsvis dirrrty party *ha, ha*...
  39. Medlem sedan
    Nov 2004
    #20
    Det blir väl som vanligt, när man ska gå på party....orka. Sist det var AFF party IRL så krockade det med ett bröllop så det blev aldrig något.
  40. 20
    Det blir väl som vanligt, när man ska gå på party....orka. Sist det var AFF party IRL så krockade det med ett bröllop så det blev aldrig något.
Sidan 1 av 5 123 ... SistaSista

Liknande trådar

  1. Vilka AFFare skulle ni vilja träffa?
    By monka in forum Ordet är fritt
    Svar: 18
    Senaste inlägg: 2011-01-15, 19:39
  2. Skulle ni träffa era
    By Anonym in forum Kärlek & relationer
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2010-03-24, 18:55
  3. TH! Var det inte i dag du skulle träffa
    By AnKar in forum Ordet är fritt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2009-04-26, 19:04
  4. Skulle jag träffa Carola....
    By Psykot af Akuten in forum Ordet är fritt
    Svar: 24
    Senaste inlägg: 2007-08-22, 17:02
  5. Vem skulle du vilja träffa?
    By Indra in forum _0506 Junibarn
    Svar: 48
    Senaste inlägg: 2006-02-05, 23:30
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar