Orsaken till separation?
Separation
  1. anonymt namn
    #1

    Orsaken till separation?

    Jag har märkt att vi är några som befinner oss i samma sits. Jag älskar inte heller min sambo längre, vill inte ha sex eller närhet och är bara mest irriterad på honom och hur bra känns det? Har en dotter också som märker att ngt är fel och hon tar mitt parti utan att vi egentligen bråkar, hon blir ju också arg på honom om jag är det, hon känner av mig. Jag velar fortfarande men vill innerst inne flytta men hittar ingenstans att bo, han vill bo kvar i vårt hus, jag studerar osv osv, oddsen är kassa för en smidig lösning. Jag kan inte leva utan att känna kärlek och det gör ont. Han försöker göra praktiska saker mot mig, handla, komma hem tidigt osv för att försöka rädda men jag är bara otacksam...
    Näe, kan nån fatta beslut åt mig...!!!!!
    Jo, vill fråga er andra som lämnat någon - varför gick ni?
    Vilka problem hade ni?
  2. 1
    Orsaken till separation? Jag har märkt att vi är några som befinner oss i samma sits. Jag älskar inte heller min sambo längre, vill inte ha sex eller närhet och är bara mest irriterad på honom och hur bra känns det? Har en dotter också som märker att ngt är fel och hon tar mitt parti utan att vi egentligen bråkar, hon blir ju också arg på honom om jag är det, hon känner av mig. Jag velar fortfarande men vill innerst inne flytta men hittar ingenstans att bo, han vill bo kvar i vårt hus, jag studerar osv osv, oddsen är kassa för en smidig lösning. Jag kan inte leva utan att känna kärlek och det gör ont. Han försöker göra praktiska saker mot mig, handla, komma hem tidigt osv för att försöka rädda men jag är bara otacksam...
    Näe, kan nån fatta beslut åt mig...!!!!!
    Jo, vill fråga er andra som lämnat någon - varför gick ni?
    Vilka problem hade ni?
  3. Plingplång
    #2