Rakad eller ej
Sex & erotik
  1. Medlem sedan
    Jan 2004
    #1

    Rakad eller ej

    En fråga: vad tycker ni killar om att tjejen är rakad i muttan ? Och vad tycker ni tjejer om att vara rakad i muttan ?

    Min man tycker det är jättesexigt. Helst vill han raka mej där nere. Och han blir heltänd när han gör det. För min egen del så spelar det ingen större roll. Har tvärtom lite besvär efteråt. Tycker att det svider och kliar.
    Carpe diem - fånga dagen
  2. 1
    Rakad eller ej En fråga: vad tycker ni killar om att tjejen är rakad i muttan ? Och vad tycker ni tjejer om att vara rakad i muttan ?

    Min man tycker det är jättesexigt. Helst vill han raka mej där nere. Och han blir heltänd när han gör det. För min egen del så spelar det ingen större roll. Har tvärtom lite besvär efteråt. Tycker att det svider och kliar.
  3. Medlem sedan
    Dec 2007
    #2

    Bryr mig inte

    Eftersom jag tycker det är lika snyggt vilket som och att jag inte har problem av att vara rakad så får min man bestämma i det här fallet.
    Däremot har jag märkt att män oftast är väldigt motsträviga till att raka sig; tycker det är pinsamt i omklädningsrummet och sånt trams. Vem bryr sig?
  4. 2
    Bryr mig inte Eftersom jag tycker det är lika snyggt vilket som och att jag inte har problem av att vara rakad så får min man bestämma i det här fallet.
    Däremot har jag märkt att män oftast är väldigt motsträviga till att raka sig; tycker det är pinsamt i omklädningsrummet och sånt trams. Vem bryr sig?
  5. Medlem sedan
    Jan 2003
    #3
    ansad om jag får bestämma men det är ingen showstopper...
  6. 3
    ansad om jag får bestämma men det är ingen showstopper...
  7. Medlem sedan
    Dec 2005
    #4
    Vaxad. Allt hår på en kvinna skall finnas ovanför halsen : huvud, ögonbryn, ögonfransar. I övrigt får hon helst vara som en byst av Carreramarmor, fast varmare och (lite) mjukare.
  8. 4
    Vaxad. Allt hår på en kvinna skall finnas ovanför halsen : huvud, ögonbryn, ögonfransar. I övrigt får hon helst vara som en byst av Carreramarmor, fast varmare och (lite) mjukare.
  9. Medlem sedan
    Jun 2007
    #5

    Det kliar

    så nej tack. Mitt! Behåller det Finns så fina baddräkter med små ben på
    Bara måste...... allt....
  10. 5
    Det kliar så nej tack. Mitt! Behåller det Finns så fina baddräkter med små ben på
  11. Medlem sedan
    Jan 2004
    #6

    Det var ett kul uttryck.

    "showstopper" Hi-hi.
    Carpe diem - fånga dagen
  12. 6
    Det var ett kul uttryck. "showstopper" Hi-hi.
  13. Medlem sedan
    Dec 2005
    #7

    Bort på mig, på honom

    kvittar det lika. Lite kittlande är det nog iof med rakat på honom också. Eller vaxat, som jag ahr fått lära mig att det ska vara.
  14. 7
    Bort på mig, på honom kvittar det lika. Lite kittlande är det nog iof med rakat på honom också. Eller vaxat, som jag ahr fått lära mig att det ska vara.
  15. Medlem sedan
    Dec 2007
    #8

    På en man gäller:

    inget hår ovanför sternocleidomastoideus, inget hår mellan naveln och adductur longus-muskulaturen. Övriga områden är det ok med lagom hår men inte för mycket, helst inget på ryggen och absolut inget på gluttarna!
  16. 8
    På en man gäller: inget hår ovanför sternocleidomastoideus, inget hår mellan naveln och adductur longus-muskulaturen. Övriga områden är det ok med lagom hår men inte för mycket, helst inget på ryggen och absolut inget på gluttarna!
  17. Medlem sedan
    Jun 2005
    #9

    För gärna vara....

    ... helt eller delvis rakat på kvinnan. Själv kör jag helrakat och trivs med det. Men visst tittar folk lite i duschen. Är nog inte lika vanligt/accepterat på oss män (än)...
  18. 9
    För gärna vara.... ... helt eller delvis rakat på kvinnan. Själv kör jag helrakat och trivs med det. Men visst tittar folk lite i duschen. Är nog inte lika vanligt/accepterat på oss män (än)...
  19. Medlem sedan
    Jan 2004
    #10

    Ehhh... inget hår

    ovanför sterno-vadå ?
    Carpe diem - fånga dagen
  20. 10
    Ehhh... inget hår ovanför sterno-vadå ?
  21. Medlem sedan
    Jan 2004
    #11

    Håller med

    om att det kanske skulle vara läckert om han var rakad..... Kanske skulle föreslå det till mannen...
    Carpe diem - fånga dagen
  22. 11
    Håller med om att det kanske skulle vara läckert om han var rakad..... Kanske skulle föreslå det till mannen...
  23. Medlem sedan
    Jun 2005
    #12

    Kom på fel ställe...

    ... som flickan sa.
  24. 12
    Kom på fel ställe... ... som flickan sa.
  25. Medlem sedan
    Dec 2005
    #13

    Det finns inga dåliga väder

    bara dåliga kläder . Ja, eller nåt...
  26. 13
    Det finns inga dåliga väder bara dåliga kläder . Ja, eller nåt...
  27. Medlem sedan
    Jan 2003
    #14
    Problemet för män, eller för mig är att jag inte riktigt vet var jag ska sluta. Är man håring all over så blir det alltid en rand....
  28. 14
    Problemet för män, eller för mig är att jag inte riktigt vet var jag ska sluta. Är man håring all over så blir det alltid en rand....
  29. Medlem sedan
    Jan 2004
    #15

    Hmmm. du kanske

    skulle be din partner om hjälp.
    Carpe diem - fånga dagen
  30. 15
    Hmmm. du kanske skulle be din partner om hjälp.
  31. Medlem sedan
    Dec 2007
    #16

    ovanför muskulaturen vid hals

    imt imt
  32. 16
    ovanför muskulaturen vid hals imt imt
  33. Medlem sedan
    Jan 2003
    #17
    Jag menar att om jag rakar mig runt paketet så är hela magen, bröstet, benen håriga... En tjej har ju oftast inte heltäckningsmatta.
  34. 17
    Jag menar att om jag rakar mig runt paketet så är hela magen, bröstet, benen håriga... En tjej har ju oftast inte heltäckningsmatta.
  35. Medlem sedan
    May 1999
    #18
    Den här killen har inget emot rakat. 'Nuff said.
  36. 18
    Den här killen har inget emot rakat. 'Nuff said.
  37. Medlem sedan
    May 1999
    #19
    En del män bryr sig, och det är väl samma män som jämförde snoppar i dushen i 6:an.
  38. 19
    En del män bryr sig, och det är väl samma män som jämförde snoppar i dushen i 6:an.
  39. Medlem sedan
    Jan 2004
    #20

    Jaså ? *s*

    Är det dom som jämförde snopparna i duschen i sexan ? Hmmm.. jag ska nog fråga mannen om han gjorde det *s*
    Carpe diem - fånga dagen
  40. 20
    Jaså ? *s* Är det dom som jämförde snopparna i duschen i sexan ? Hmmm.. jag ska nog fråga mannen om han gjorde det *s*
Sidan 1 av 4 123 ... SistaSista

Liknande trådar

  1. Rakad eller inte??
    By Linnepinne in forum _1001 Januaribarn
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2009-06-15, 14:46
  2. Rakad eller inte?
    By anonymt namn in forum Sex & erotik
    Svar: 28
    Senaste inlägg: 2009-02-16, 20:02
  3. Hårig eller rakad...
    By m00n in forum Sex & erotik
    Svar: 39
    Senaste inlägg: 2006-12-10, 19:25
  4. Rakad?
    By Chillie in forum Sex & erotik
    Svar: 18
    Senaste inlägg: 2006-11-20, 22:14
  5. Rakad eller Buske?
    By Lenåren in forum Mammasnack
    Svar: 34
    Senaste inlägg: 2006-10-09, 08:38
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar