Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Åhh

Skrivet av lotta
fem dagar dåligt utav nio............tar det aldrig slut....................alltså sen vi var hos urologen sist....har gått över till destrutisol från ditropan..men blir det aldrig bättre iår är han tretton........har kämpat sen han var 5.......känner mig så maktlös.....bra lite då och då men inget annat.,,tar det aldrig slut?!Han mår så dåligt utav detta fruktansvärt dåligt självförtroende.........åhhh vet inte vad jag gör snart.......har ont imagen för hans skull....hjälp oss
Svar på tråden: Åhh

Oj, jag lider med

Skrivet av  Achelois
dig och din son och hoppas verkligen att det snart försvinner

*väck väck med dig* *försöker trolla*

Kan nog tyvärr inte trolla men skickar en massa styrkekramar till er iaf!
 

Nästan samma här

Skrivet av  Ullen61
Vår son började med Detrusitol, utöver Minirinet, när han nyss fyllt 13. Det minskade hans blöta nätter från 5-6 i veckan till 1-2. En klar förbättring, men ändå trist att inte kunna känna sig säker, slippa plasten i sängen och kunna sova över hos kompisar. Och klar negativ påverkan på självförtroendet som du säger.

Men, peppar, peppar, före jul hade han 17 torra nätter i sträck! Därefter gjorde vi ett uppehåll med medicinerna och det var blött varenda natt. Nu har han tagit medicin i 9 dagar igen och det har varit torrt hela tiden utom den första natten. Måtte det hålla i sig. Som du sett har PiaL\'s son blivit torr nu när han är 14, så vi får inte ge upp hoppet. Men visst lider man med dem.
 

Artiklar från Familjeliv