Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Min killes sida

Skrivet av anonym
Minkille hade glömt logga ur ifrån sin sida på datorn innan. Jag tänkte kolla lite om han hade några kul skämtbilder eller nått för det brukar han ha ibland och visa mig osv.

Jösses vad sexgrejor han hade alltså!!! videoklipp, flera stycken där killen kommer in i tjejen och sedan när jag skulle ut på nätet och försöka komma hit via hans sida så dök det upp en massa sajtadresser till olika gallerior och sidor mm.

Jag vet inte om jag ska säga nått att jag vet om det här, jag tror att jag håller tyst om det men det var en sajt jag undrar lite om någon vet nått om. Den hette www.legsworld.com tror jag och jag vågar inte gå in å kolla.
Svar på tråden: Min killes sida

okej?

Skrivet av  mia
Tycker du det är okej att han surfar på porrsidor? Jag skulle inte tycka det var okej, och jag skulle inte låta bli att ta upp det med min man.
 

Det är så här

Skrivet av  anonym
att jag är gravid och har sällan lust att ha sex. Det tycker han är frustrerande så istället för att hanska bli sur har jag sagt till honom att han gärna får kolla på tex porrfilm och runka.

Jag anser att onani är upp till var och en även om man är tillsammans med någon.

Men jag trodde faktiskt inte att han skulle kolla på så mycket porr på datorn.
 

Artiklar från Familjeliv