Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Jo men nu var det såhär

Skrivet av Anna m Vendela & Evelina
att torkarbladen passade inte heller! Upptäckte vi när vi försökte byta dem nu i helgen för Anna hade köpt feeeel!! Så det var ju tur att jag inte försökte byta dem då! (vilket påminner mig om att jag måste ta en sväng förbi Statoil på vägen hem å byta dem...)
Och helgen var ju som sagt fantastiskt, har ju redan mailat dig men kan dra det snabbt igen....
Kaffe m punch framför öppna brasan, ligga i sängen å läsa en trave tidningar medans vi mumsade choklad och så äta julbord medans snön singlar ner så där perfekt utanför. Vaknade tidigt men kunde ligga kvaaaaar (bara DET är värt hela "resan") å läsa lite mer i tidningarna, duscha (på morgonen!) i lugn å ro, kliva ner till ett härligt, uppdukat frukostbord, njuta av frukosten och sedan ge sig i kast med julmarknaden!!
Vi köpte dock ingen julgranskula i år utan det blev en handmålad ljusstake av samma tjej som målar julgranskulorna, så himla fin. och så köpte jag lite dockkläder till småtjejorna och så en jättefin måne i samma material som en julgranskula som oxå var målad av samma tjej med ett vinterlandskap på - så sugen att köpa den till mig själv men det är en present till min hudterapeut. Och så lite annat smått å gott, gjorde av med 1000:- och inte en endaste grej till mig själv, jo, förresten en "WC" skylt till toan för 30:- *L*

Kraaaam

« Tillbaka till trådstarten

Artiklar från Familjeliv