Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Jaaaa!!!

Skrivet av Lealin
Jag har blivit helt besatt av sådana program *s* o efteråt är jag så avundsjuk över att de får fixa sig så. Jag vill oxå!!!
Min sambo brukar i och för sig hänvisa till att jag aldrig skulle komma med men man får väl drömma :o)
Jag har inget drastiskt att förändra - mest småjusteringar som jag retar mig på när jag tittar i spegeln och det är:
- fixa nästippen så den blir *spetsigare*
- förminska hakan något så den inte blir så dominerande
- lätt fettsugning under hakan
- fettsugning av höfter, lår och mage som ansamlat fett sedan lillgubben föddes (4 månader sedan) OM jag inte lyckas bli av med det
- implantat så jag får storlek D. Hade nog gärna lyft dem en 3-4 cm och förminskat bröstvårtorna lite men då får man ju fula ärr så det får betänkas något
- lyft *insidan* på rumpan
- Har små skrattrynkor runt ögonen (är 31 år) och de får gärna slipas bort
- fylla ut läppen något (men inte så det ser ut som man fått en smäll på käften)
- hårförlängning
- blekning av tänderna. Jag tycker de fixar tänderna alldeles för dåligt i den svenska versionen så jag hade nog inte tackat nej till sådana fasader de fixar i USA-versionen.

Jag lär väl inte göra mkt av ovanstående saker om jag ska betala själv men det blir säkert fixa brösten när vi inte ska ha fler barn.

« Tillbaka till trådstarten

Artiklar från Familjeliv