Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Maria!

Skrivet av Anonym idag
Vilket av följande anser du ska få förekomma här?

1. Ge bort sina använda trosor helt gratis till troskåta män?
2. SÄlja sin kropp?
3. Ge bort nakenkort på sig själv helt gratis?
4. Bestämma en sexträff på ett hotell?
5. Erbjuda folk att få titta på nakenfoton helt gratis?

Alla 4 förutsatt att mailadress ges ut antingen i infot eller i tråden.

Maria, man måste sätta gränsen någonstans! Var är din gräns?
Svar på tråden: Maria!

Anonym idag!

Skrivet av  Maria
Jag tror att det är helt omöjligt att förhindra det du räknar upp eftersom man kan välja att ha sin mail-adress i sin personliga info och kan välja att visa den här.

Däremot skulle jag INTE tycka det var OK om det UTTRYCKLIGEN framgick av mess att man ger bort trosor, säljer sin kropp osv.

Det är vad jag anser generellt.

När det gäller just den här händelsen fick Anonym (är det du?) svar hon inte bett om vilket egentligen inte kan lastas henne. Dock svarade hon blygt "ja tack" vilket ledde till att flera nappade.

Men att utifrån det dra slutsatsen att det handlade om nån sorts affärverksamhet eller ge bort trosor, sälja sin kropp osv har jag inget belägg för. Är faktiskt nästan tvärsäker eftersom Anonym gjorde avbön och bad om radering av tråden.
 

Maria

Skrivet av  Anonym idag
Vill understryka att jag absolut inte lastar Anonym för att ha startat någon affärsverksamhet. Det var snubbarna som svarade henne som gjorde fel som la ut sina mailadresser. Har aldrig dragit paralleller mellan just hennes inlägg och sälja trosor. Exemplen ovan var bara en fråga till dig var gränsen går eftersom det för mig måste finnas en gräns någonstans och jag tycker personligen varken man säljer trosor eller mailar sexbilder genom länkar här. Tycker heller inte man raggar här. Går inte att jämföras med att ragga på krogen eller dejtingsajter på nätet. Det är lika fel att ragga här som att ragga på vilket annat vanligt diskussionsforum som helst.
 

Raggning...

Skrivet av  Maria
...är OK för mig!

Annars verkar vi vara överens.
 

Artiklar från Familjeliv