Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

vilken

Skrivet av em...
jävla attityd det är härinne :-/ känner inte igen vårt gamla K/M *suckar*

men känner åxå igen det från ett annat snack som va på gång att delas.. innan det gjorde det så blev det sånt här idiotitjafs, MÅÅÅÅNGA anonyma och givetvis några icke anonyma "föståsigpåare" som visste hur "rätt" å "fel" var.

Förstår inte för det första varför inte redax delar snacket som utlovat, HUR svårt kan det vara? Har hört av ett par enormt data-kunnigakompisar att det är inte så svårt.

Sen förstår jag inte heller varför det är så att vissa tror sig ha rätten att sätta sig på sina höga hästar och förklara för andra att *si å så* ÄR det, å si å så BÖR man agera, å si å så FÅR man inte... *says who*???

*suckar*

är det så att man toppstyrt färdigt sina irl vänner å bekanta så dom lessnat så man måste fortsätta här ?
eller är det egentligen bara ren å skär ovilja att se saker från ngn annans synpunkt utan att vara otrevlig?

tja i vilket fall som helst så är det jävligt sorgligt att ÄNNU ett trevligt snack håller på å gå under av trams å skitsnack....

MIN mening..
Svar på tråden: vilken

:o)

Skrivet av  Pacman
Håller med dig. Retar mig dock inte då det hela har spårat ut så fullständigt. Om vissa personer läser sina inlägg om några veckor så lär inse vilken nivå dom ligger på. Men skit i dom , ha en härlig dag och ta vara på det som är glatt och roligt här i livet.
 

ja jag

Skrivet av  em...
är inte härinne mer än att jag emellanåt läser.. å ibland då vissa reflektioner, men tycker oftast det är ett jäkla hallå! tyvärr...

om folk i efterhand reflekterar över vad dom skrivit å ångrar sig, tja det vette sjutton om jag delar din mening om. tror att vissa verkligen TROR att deras sanning är den enda rätta...

klart jag ska ha en superdag! as usual :) ligger hemma å e lagom sjuker så jag ska ligga i sängen å pilla på mej själv mest hela dan! å helt legitimt åxå :-)
 

Ja du em...

Skrivet av  Anki
För det första är det ju som så att jag agerar enligt de riktlinjer jag fått av redax. Särskilt njutbart kan jag väl inte direkt påstå att det är att bli totalt nedskälld av vissa medlemmar p.g.a. något som faktiskt ingår i att vara snackvärd.

Det kommer ju inte bli tillåtet med utbyte av porrbilder, sexannonser och dylikt bara för att det blir ett sexsnack. Jag förstår ärligt talat inte varför det är så viktigt för en del att få göra det här. Det finns ju massor av sajter där det är tillåtet.
 

även om

Skrivet av  em...
du Anki tog åt dej personligen av mitt inlägg så va det defenetivt inte riktat åt dej eller dina inlägg eller ens den situation du beskriver...

Jag bara reflekterade över hur det va här för ett tag sedan och hur det är här nu.

Jag har inte ens läst detta inlägg du syftar till och varken kan eller orkar kommentera det.

Varför jag därimot tror att det skulle bli en aningen skillnad med 2 olika snack är för att jag tror det finns 2 olika sorters behov av Kvinna/man sex snack, är det inte därför dom ska fixa ett sånt ?????

har jag någonstans nämnt i mitt inlägg att jag tycker att det ska bli *tillåtet med utbyte av porrbilder, sexannonser och dylikt* ??? visste inte ens att det annonserats och bytts bilder..

nee jag reagerade bara på *tjafset* som allmänt.. rörande det mesta, inte likt K/M sen förut...
 

men du Anki

Skrivet av  liten_ann
Var har du fått det ifrån att vissa tror att det ska bli på detta viset? : "Det kommer ju inte bli tillåtet med utbyte av porrbilder, sexannonser och dylikt bara för att det blir ett sexsnack. Jag förstår ärligt talat inte varför det är så viktigt för en del att få göra det här. Det finns ju massor av sajter där det är tillåtet."

Kan nog ganska säkert säga att jag vet till 100% att ingen tror att det ska bli nåt knull, porrkortsparadis i sexsnacket! Verkar snarare vara du som tror det!
Tror vi andra vill ha tillbaka den härliga trevliga stämning det var HÄR inne en gång, innan det började tjafsas av moraltanter som sa att si & så får man inte göra, det är sjukt mm mm mm, diverse påhopp jämt och ständigt....

Här inne pratades det & diskuterades det friskt om allt mellan himmel & jord. Ingen SÖKTE SEXUELLA KONTAKTER, kontaktannonser osv. Varför tror du det?

Det var ju just det som förstörde här inne, att vissa PÅSTOG saker som inte var sanna.. Ack så tröttsamt. Vilken sandlådenivå alltså.

Inte för att vara elak men du verkar ju ha en väldigt förutfattad mening eftersom du skriver "Jag förstår ärligt talat inte varför det är så viktigt för en del att få göra det här. Det finns ju massor av sajter där det är tillåtet."

Här innte just nu kan & vill man knappt skriva nåt.... ska man skriva nåt om sex får man väl linda in det i bomull för att inte reta känsliga. Är det så att ni tycker att när man är förälder så ska man inte göra vissa saker? Det har man ju hört vissa säga här inne tex.......



 

VA kommer det inte å bli nått???

Skrivet av  em...
"knull, porrkortsparadis i sexsnacket!" *snyftar*

;)

ne skojjar såklart....

ja skönt att se att ngn forstod va jag menade...

håller med dej speciellt om att man måste linda in allt och att många drar förutfattade meningar om saker.. + just att det är en (ENLIGT MEJ) jävla attityd...

jaja .... kanske bristen på solken, värme eller nått annat ... vem vet...
 

Svar till båda!

Skrivet av  Anki
Sedan jag blev snackvärd här, har jag anmärkt på tre olika inlägg. En kontaktannons, en porrlänk och nu detta senaste. Varje gång har det blivit diskussioner och det är därför jag får intrycket att det är viktigt.

Jag önskar att jag kunde få en chans att visa hur jag tänker mig saker och ting. Jag tror verkligen inte att vi ligger så långt ifrån varandra och jag tror att det finns goda chanser att alla kan bli nöjda. Jag vet att det har förekommit grova påhopp, men det var ju innan jag blev snackvärd. Och det är ju delvis därför jag är här nu. Det är absolut inget jag skulle tolerera. Jag vill att alla ska kunna prata fritt från hjärtat, utan att bli påhoppade. Och helt riktigt är tanken med sexsnacket att man ska kunna prata, utan att linda in i bomull. Naturligtvis inte göra inlägg enbart för att reta upp folk, men det är ju självklart.

Gör ett försök att skriva igen så kan vi nog få en bra stämning åter! Det är min önskan.
 

men Anki

Skrivet av  em...
du skriver [Svar till båda!] svar på vad ??? i mitt inlägg?? jag skrev juh att det INTE va som kritik på dej som snackvärd eller på de olika händelser som du radar upp nu... och att det INTE va pga ngt DU sagt.. läser du öht vad jag skriver ???

fast egentligen spelar det ingen roll..

..men jag tycker när jag läser detta inlägg att du går alldeles för mycket i försvarsställning och är lite egotrippad med kommentarer som "Jag vet att det har förekommit grova påhopp, men det var ju innan jag blev snackvärd." (ja jo det va juh det jag menade att det gjort JAG SA JUH DET!!!)
och "Jag önskar att jag kunde få en chans att visa hur jag tänker mig saker och ting." (tänk inte hur saker å ting ska vara bara låt folk vara det dom är å tycka det dom tycker å gilla det dom gillar.)
tror det blir lättare så..
men fortfarande är det vad JAG tror... alla tycker vi olika :) heeeeeeeeeeeeeelt okej....

mitt inlägg om att det är dålig stämmning och tjafs fick en vinkling till dina problem som du haft och dina saker för att du tog åt dej Anki, men det är säkert fler än DU som har attityd (därmed inte sagt att du har haft det då eftersom jag inte följt dina inlägg *lindar in lite så det inte missförstås*)

men vad jag menade (försöker IGEN!!)

är

att om man ser på snacket K/M för ett halvår sen eller säg ett år sen... så diskuterades här heljvilt både kärlek, snoppar, brasiliansk vaxning, relationer, knulla, fistfucking blandat med kärleksproblem, oskuld och vilken bio man skulle välja på första dejten mm mm ... UTAN massa långa länkar om vem som sa vad å på vilket sätt å inga anonyma påhopp ideligen (även om det förekomm ibland).....

va bara det jag menande......

å det är MIN åsikt!
 

Anki!

Skrivet av  cecilia
Vill bara säga att Du har mitt fulla stöd som snackvärd. Tycker inte Du överreagerat något och att det finns substans i de tre fall som Du tagit upp. Tycker du är skitbra!
 

Ja em...

Skrivet av  Anki
jag har läst dina inlägg och förstår vad du menar. Jag ser gärna att vi får tillbaka den stämningen du beskriver. Jag var ju med även då och som jag minns det så förekom en del påhopp, men ändå inte så ofta som det blev senare. Vad jag menar är bara att vi ju måste göra ett försök att skriva inlägg om vad detta snack egentligen går ut på, om vi ska kunna vända på det hela. Det klart att det blir långa trådar om inte allt för roliga saker när dessa diskutioner uppstår. Jag kan ju inte ignorera när folk ställer frågor eller kommer med kritik.
 

Tack Cecilia!

Skrivet av  Anki
Det blir jag glad över! Jag har lovat att göra mitt bästa med snackvärdskapet och utan förtroende från de som skriver här så funkar det inte.
 

tror

Skrivet av  em...
vi snackar om varandra eller egentligen igenom varandra men okej. vi skriver samma saker ibland och ibland om varandra...

du skriver "Jag var ju med även då och som jag minns det så förekom en del påhopp, men ändå inte så ofta som det blev senare." (ja jo jag skrev ju det?!?!)

självklart ska du kommetera om ngn ställer frågor eller kommer med kritik.. har jag sagt ngt annat?

och ja jag förstod att du i ditt sista ilägg menade att vi skulle bärja skriva igen som vi gjorde förr för att se om det blev som förut, men jag tvivlar att det blir det. men det är JAG de.. ibland kan det vara bättre å börja om från början... kanske med ett nytt snack eller dela på 2 :)

jag HAR inte ifrågasatt din roll som snackvärd eller HUR du agerat i dessa situationer för jag HAR inte följt dom...

jag BARA tyckte att det kanske vore bättre om redax såg till att fixa ett nytt snack så att det kanske lugnar ner sig, fast mest va det nog bara en reflektion på hur *tjattrigt* det kan vara här....

å se hur det blev...

:-/

jaja ....

lägger ner diskussionen för tillfället då jag strax får *lunch-dejt* :) må väl i *sajber-spejs*

 

Ha en..

Skrivet av  Anki
trevlig lunch-dejt, em...!
 

Artiklar från Familjeliv