Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Anki , angående porr....

Skrivet av Pacman
Inte för att jag hade tänkt lägga mig i denna bisarra ordväxling , men jag blev bara lite nyfiken på om du ser allt naket som snusk och porr ? Själv tycker jag att en naken kvinna på bild kan vara otroligt vacker. Dvs om bilden är rätt tagen. Det var därför jag blev nyfiken när en person ville visa bilder på sig själv. Dels för att jag uppskattar en vacker bild på en kvinna och dels för att jag är fotograf och kan ge en hel del tips om hur man med enkla medel kan göra en nakenbild mycket bättre. Det var därför , inte för att rusa in på dass och tok-runka med fotot i handen. Trist att du utgår från att alla är perversa sexgalningar bara för att dom visar intresse för naket. Du borde nog inse att naket kan faktiskt vara fint också. Vem vet , du kanske också är riktigt fin när du är naken och blir fotograferad av en duktig fotograf som kan trolla fram det fina i en nakenbild.
Försök se det positiva i livet i stället Anki. Det finns så mycket elände ändå. :o)
Svar på tråden: Anki , angående porr....

Men Pacman...

Skrivet av  Cilla
det behöver väl inte betyda att man är emot naket bara för att man inte tycker det passar sig att utbyta nakenbilder på Kvinna och Man? Finns 1000-tals sidor för sånt, varför måste man göra det här oxå?
 

Tycker att

Skrivet av  Pacman
hela snacket är så enkelspårigt. Det finns faktiskt något mellan himmel och helvetet , även om vissa inte tyckt se det. När jag såg inlägget med bilder tyckte inte jag att det var värre än något annat som har skrivits här inne. Tvärtom , det har varit åsikter här som jag har häpnat över. Men det är för att vi uppfattar saker olika. Så därför kräker jag inte över det som dom skriver , och därför blir man lite småsur över att det hela tiden är så enkelspårigt åt bara ett håll.
Ha en bra dag Cilla :o)
 

Hej Pacman!

Skrivet av  cecilia
Det var över huvud taget inte första inlägget som några reagerat över, utan det var svaren som inte passar in här. Första inlägget tror jag samtliga tycker var helt ok! Ha en bra dag du med!
 

Men Pacman...

Skrivet av  Cilla
det behöver väl inte betyda att man är emot naket bara för att man inte tycker det passar sig att utbyta nakenbilder på Kvinna och Man? Finns 1000-tals sidor för sånt, varför måste man göra det här oxå?
 

Pacman!

Skrivet av  Anki
Men nu drar du också lite snabba växlar. Jag har väl inte kallat någon pervers sexgalning. Och om du nu skulle vilja rusa in på dass och tok-runka? ;o) så vet jag väl inte om det skulle vara så fel heller.

Personligen tycker jag om viss porr! Inte kommersiell porr så mycket, eftersom jag där ofta tycker mig ana ett lidande bakom och ofta missbruk. Däremot att kanske byta bilder med andra, utan att någon exploateras, kan jag personligen inte se något fel med. Jag tycker att både nakna män och kvinnor kan vara mycket vackra! Det är bara det att detta inte är rätt plats för detta bildbyte. Någonstans måste en gräns dras. Sedan kan jag tycka lite synd om stackars anonym som säkerligen inte hade för avsikt att dra igång en sådan diskussion.

 

Jag minns kanske fel...

Skrivet av  Maria
...men var det inte Pacman som anmäldes till Redax?
 

Nej,

Skrivet av  Anki
Pacman har inte blivit anmäld! Inte av mig i alla fall!
 

Maria !??!!

Skrivet av  Pacman
Å vad skulle jag bli anmäld för? Att jag har en åsikt?
*LOL*
 

Då minns jag fel *IMT*

Skrivet av  Maria
 

Ännu högre växel..

Skrivet av  Pacman
Det har nog blivit en höna av en fjäder av allt detta.
Håller med dig i det skriver. I grund och botten tycker vi nog ganska lika även om vi har lite olika smakriktningar. Men det är nog bara bra , annars hade vi ju inte mycket att skriva om här inne.
Ha en go dag.
Kram Pacman
 

Detsamma Pacman!

Skrivet av  Anki
Jag tror också att vi tycker ganska lika egentligen! :o)
 

Artiklar från Familjeliv