Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

dum fråga?

Skrivet av jo
men jag är nysingel och måste roa mig på egen hand nu. Är helt borta när det gäller leksaker för stora flickor, så jag hoppas nån kan förklara hur t ex ett ägg fungerar. Ser det ut som ett ägg och vibrerar bara, eller hur använder man den?
Och kaninen. Är det nån slags dildo med långa öron eller?
Svar på tråden: dum fråga?

Ägget

Skrivet av  cecilia
Kan jag berätta om. Ja det ser ut ungefär somett ägg i form och storlek. Färgställning kan variera. Det vibrerar , steglöst, och har en sladd som går till en dosa där batterier och hastighetsreglaget sitter. Älskar mitt ägg :0)
 

hej Cecilia

Skrivet av  nilla nyfiken
Du har berömt ditt ägg flera gånger och jag har varit nyfiken länge. Håller du det bara mot klitoris, lägger du det i trosan, eller vad? Är det stort som ett vanligt ägg, säger du? Är toppen trevligast eller sidan? Är det som en "vanlig" vibrator fast i oval form?
 

Hej igen

Skrivet av  cecilia
Det är nog ngt mindre än ett vanligt ägg. Jag håller det mot klittan eller precis i slidöppningen. Det är en liten "mojäng" på toppen, som en liten toppig sträng som man kan kittla med men den gillar jag personligen inte. Jag använder mest sidorna på ägget.
 

Dildo med långa öron - fniss

Skrivet av  Camilla, jobbar på bibblan
Nej, kaninen ser inte riktigt ut så, men man kan ju nästan tro det av namnet. Själv tycker jag inte om kaninen, den är för stor, teknisk och avancerad. I själva "snoppen" kan det finnas en massa kulor som roterar och vibrerar, och på ungefär mitten av dildon sitter det två små "kaninöron" som man ska använda mot klitoris samtidigt som du kör in och ut. Och där är två knappar som man ska hålla reda på, hur snabbt du vill att dildon roterar, åt vilket håll osv. Den andra knappen är hur fort du vill att kaninöronen ska vibrera. Jag tycker att det är ett himla joxande med den apparaten. Känns som om jag har en hel verktygslåda mellan benen. Skaffa något enklare, som typ ägget eller en vanlig vibrator eller dildo.
 

Artiklar från Familjeliv