Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Jag avgår som snackvärd!

Skrivet av Anki
Jag inser att detta aldrig kommer att fungera. Jag lovar på heder och samvete att jag aldrig sagt ifrån något utan att ha fått redax ord på att det ska sägas ifrån. Men så fort jag säger till om något (som förövrigt vilken snackvärd som helst kommer att bli tvungen att göra eftersom det är redax regler som gäller) så börjar klagolåten och så är man polis.

Nej, jag tänker vara vanlig medlem och slippa vara den som ska säga till och få skäll. Så snackvärdsskapet blir nu åter ledigt och det är bara att anmäla intresse för den som känner sig manad. Den personen önskar jag verkligen lycka till av hela mitt hjärta!

Jag byter nu nick, så vi ses under annan skepnad! De allra flesta av er är trots allt hur goa personer som helst och jag önskar er ett gott nytt år!

Kram!

Svar på tråden: Jag avgår som snackvärd!

Antar att Du bestämt Dig!

Skrivet av  cecilia
Vill ändå säga att jag tycker du ska stanna, för du är jättebra och jag gissar att det bara är ett fåtal som tycker du är polis. Jag tycker, som jag sagt förut, att du reagerat helt adekvat när du sagt till! Ge dig inte så lätt Anki!
 

Jo, jag har..

Skrivet av  Anki
bestämt mig! Det är så att jag känner att jag börjar må dåligt av att få skäll hela tiden och då är det ju inte värt det. Redax har ju i alla fall betalt när de får skäll! :o)

Tusen tack för ditt stöd! Det har betytt mycket!
 

Jag förstår dig!

Skrivet av  ninna
Tycker dock att det är tråkigt att du avgår.
:(

Men, som sagt, vi ses ju här! Även om du byter nick.

Kram!
 

Tack så mycket, ninna!

Skrivet av  Anki
Ja, vi ses absolut! :o)
 

Mycket klokt beslut.

Skrivet av  MacGyver
Med tanke på hur du missförstått din roll och misskött ditt uppdrag finns det ingen annan utväg än att avgå. Jag applåderar ditt beslut. Du har varit fullständigt inkompetent och har (i den mån det går) bidragit till att fördärva de sista resterna av det här forumet.

Bye bye.
 

Ibland kan man inte hålla tyst!

Skrivet av  cecilia
Och det kan jag inte nu! "Tyvärr" besitter du ju inte den rollen att du kan avgå men hade du gjort det så...
 

Jag kan bara säga:

Skrivet av  MacGyver
Detsamma!
 

*Ibland* ??

Skrivet av  MacGyver
Det verkar vara normaltillståndet i ditt fall. Att inte kunna hålla tyst alltså. Vare sig du kallar dig "cecilia" eller något annat.
 

He he, du kanske ska söka MacGyver??? :-)

Skrivet av  ??
Du verkar ju vara en helmysig kille!! Sansad och psykiskt stabil. En riktig godig!!! ;-)
 

Japp. Precis som du.

Skrivet av  MacGyver
Vänta nu? Dubbla utropstecken som signatur? Jo, det tyder på utomordentlig stabilitet!
 

frågetecken heter de

Skrivet av  ;;
och är väl inte mindre hemliga än ditt eget nick utan info ikryssad?
 

haaaaaa haaaa haaaa

Skrivet av  ?? & inte !!!
haha hohoho hiiihihi håå..
 

mmmmmmmmmm

Skrivet av  em...
håller me du en riktig mumsbit ;)
 

f*n-----usch så barnslig du är

Skrivet av  Play
vad är din ålder? alltså, detta är inte sandlådan utanför ditt hus!
 

Om det är *barnsligt* att kalla ..

Skrivet av  MacGyver
.. saker vid sitt rätta namn och att låta bli att hyckla och hymla om sådant som är uppenbart fel, ja då betraktar jag epitetet *barnslig* som en ren komplimang. Tack!
 

ok, tack för att du försökte!

Skrivet av  loella
en nästan omöjlig uppgift har du haft, och jag förstår att du vill hoppa av. inlägget ovan ("mycket klokt beslut") är ett typexempel på just sådana oförskämdheter som du har fått ta emot för att du är värd för stället.
vi ses här igen, då, och tack för att du försökte.
 

Tack loella!

Skrivet av  Anki
Ha det bra och vi ses! :o)
 

Anki.

Skrivet av  Play
trist att du känner så, att du måste byta nick... men sammtidigt förstår jag dig, med denna sandlådenivå!

gott nytt år på dig!
 

Tack..

Skrivet av  Anki
detsamma Play! :o)

Om jag inte byter nick blir jag nog ändå sedd som någon som uttalar sig för redax räkning, fast jag inte gör det. Eller som polis (hemska tanke ;o)

Det har framkommit konstruktiv kritik från många som bara är nyttigt, självklart. Men när kritiken börjar yttra sig som hätskhet eller rentav avsky, då handlar det inte längre om några tillägg i infot.

Nu åker jag bort och firar nyår. Hoppas att ni alla får en fin nyårsafton och sänder en tanke (och kanske en slant) till de drabbade i Asien. Det tänker jag göra.

Vi ses!
 

Förstår dig fullt ut

Skrivet av  nymfomanen
här försöker du hålla ordning så att den snackgruppen inte spårar ut helt, så får du bara skit för det.

Jag hade också avgått.
 

Jag vet hur otacksamt...

Skrivet av  Gammal stammis
... det är, eftersom jag själv modererar ett par ganska tunga forum på olika håll. Man får ris och pisk av alla, oavsett vad man gör. Det är ruskigt otacksamt, men någon måste göra jobbet.

Men du kan ju alltid njuta av det faktum, att vem som än nu tar över, så kommer han/hon snart att bli varse att det inte alls är så kul.
 

Artiklar från Familjeliv