Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

På tal om sexfantasier - är jag annorlunda?

Skrivet av anonym just nu*
Jag fantiserar friskt och når full njutning då jag onanerar. Jag föreställer mig nästan alltid att jag är en man som har sex med andra män. Vi tillfredsställer varandra på alla sätt och vis, ibland blir jag dominerad, andra gånger dominerar jag.

Att jag i fantasin skulle vara kvinna är nästan otänkbart - det tänder mig inte alls lika mycket. Däremot har jag, sedan jag var ung, tyckt att det är otroligt sexigt att se två (eller fler) vackra män tillsammans. Detsamma gäller porrfilmer, heterosex intresserar mig knappt. En önskan jag har är att någon gång få se två män ha sex på riktigt, men det lär nog inte hända... tyvärr.

Finns det någon som har samma fantasier som jag? Har pratat med kompisar om detta, men ingen delar mina tankar, en del tyckte t.o.m att det skulle vara avtändande. Jag är hetero och tänder bara på män, har ett bra sexliv. Så egentligen kanske jag borde ha med en av varje kön i mina fantasier. Nåja, känner någon igen sig? Känner mig lite ensam om detta.
Svar på tråden: På tal om sexfantasier - är jag annorlunda?

Näe, du är inte ensam

Skrivet av  lejonmamman
Jag tänder också på män som är tillsammans. På www.thehun.nl kan man se små videosnuttar av allt möjligt, bl a sex mellan män. Det dyker heller inte upp en massa popups, vilket är bra.
 

åh

Skrivet av  Mia
den där sidan va ju jättebra!
 

Mmm, det var Fenrisulven

Skrivet av  lejonmamman
tror jag, som tipsade om den när det var någon härinne som ville ha en porrig sida men slippa alla pop-uprutor.
 

Du är absolut inte ensam

Skrivet av  Thea
Själv har jag turen att ha en karl som tänder på samma sak som jag själv (han är alltså bisexuell) och det fungerar jättebra. Jag själv är 100% hetero, kvinnor tänder mig inte alls och alla mina fantasier handlar om män. Men jag föreställer aldrig att jag är en man utan jag är kvinnan som tittar på och bestämmer vad männen skall göra. Den ena mannen är alltid min egen man medan den andra eller de andra männen är ansiktslösa. Jag är lite dominant i mina fantasier och även IRL och min man är lite sub så vi passar som handen i handsken. I både fantasierna och IRL så är det jag som utnyttjar min man till att ge mig vad jag begär. Han är den som tillfredställer de andra männen men han själv får bara tillfredställelse med mig och när jag säger att det är OK. Och precis så vill jag ha det.
 

Trodde att jag var ensam om detta tills

Skrivet av  Wow!!!
jag såg ditt inlägg. Jag är tjej och jag älskar att se två killar tillsammans. Finns inget finare! Blir nästan tårögd när jag tänker på det. Jag tycker att det visar på både den allra mjukaste sidan hos män (om de kysser och smeker varandra) och den allra hårdaste sidan (om det är en av dem som dominerar den andre). Jag drömmer också om att uppleva detta i verkligheten, både att få titta på och vara med. Men med den bögfobi som killar har idag så tror jag att det förblir en dröm...
 

Oj,

Skrivet av  anonym just nu*
det hade lika gärna kunnat vara jag som skrev ditt inlägg. Jag tycker också att det är så otroligt vackert att se två män tillsammans. Och precis som du, att det visar båda den hårda och mjuka sidan hos dem. Jag tror tyvärr inte heller att jag någonsin kommer få uppleva det på riktigt. Det jag gör är att se på mycket filmer med gaytema - mest drama. Det finns så många fina filmer där man får se män tillsammans, får uppleva deras kärlek, problem och svartsjuka, vardagen helt enkelt.
Jag har nämnt detta för en man tidigare, men trots att han var ganska fördomsfri, så blev han nästan äcklad. Visst förstår jag att alla inte tänder på samma sak, men det gör mig ändå ont när människor kallar homosexuella för äckliga. Hör jag sådant tar jag dom alltid i försvar, för på nåt sätt känns det som att det är _mig_ dom tycker illa om också. Jag känner att det är en sån stor del av mig.
Jag vet inte var den här fascinationen kommer ifrån, vet bara att jag känt såhär sedan jag var liten. Och jag kommer aldrig sluta känna som jag gör. Hoppas fortfarande att man får uppleva det irl någon dag. Håller tummarna för både dig och mig *s*
 

Tips?

Skrivet av  Wow!!!
Ja, visst är det konstigt att män blir så äcklade av att höra talas om bögar, men när det handlar om flator, då blir de plötsligt jätteintresserade ;-) Jag vet inte heller var min fascination kommer ifrån, det bästa svar jag har på frågan varför jag tycker om att se två män tillsammans är just det här med den allra mjukaste och allra hårdaste sidan. Det är bara så vackert! Det enda jag sett är några porrbilder på detta tema + Queer som gick på tv för något år sedan. Så det skulle sitta fint med några tips på sajter och/eller filmer. Precis som du så tycker jag om drama, så du kanske har några tips?
 

Artiklar från Familjeliv