Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

oralsex + ny kille

Skrivet av blygis
Hejsan!
E ny här o har läst på ett tag, men nu måste jag fråga en sak.
D e så att jag för ett tag sen träffade en ny kille, o vi e tillsammans nu. D e absolut inget fel på vårt sexliv...förutom att! Förutom att jag vet hur det kan vara om jag blir slickad, o han har inte gjort det än. Jag är så van vid killar som bara gör det. Föreslår det själva, eller bara går ner. Men han ger inte ens några hintar på att han överhuvudtaget skulle veta vad det är. (Sorry nu e jag väl orättvis men...)

Hur... hur säger jag det på ett ...bra sätt? O tänk om han inte vill? Eller inte kan?! *hemska tanke*
Jag vet inte om ja kan/vill leva utan oralsex....
Svar på tråden: oralsex + ny kille

Varför...

Skrivet av  Eliza
...inte föregå själv med gott exempel? "Bara gör det" utan att fråga.

Om han "inte kan" får du väl lära honom hur han ska göra. Om han "inte vill"...Tja, jag har faktiskt aldrig träffat på en man som inte vill, så isåfall är han nog ett UFO - eller nästan.
 

Min man gör det inte och i början

Skrivet av  Musen
sörjde jag :-)
 

När tillfället...

Skrivet av  ninna
... är det rätta, t.ex. när ni ligger och gosar/vilar efter sex, så tycker jag att du ska prata om det.
Eller titta på p-film tillsammans. Där blir ofta någon kvinna sli***d och då kan du visa genom ljud eller blickar att du gillar det.

Men jag förstår att det känns jobbigt. Det har tagit mig flera år att våga prata mera öppet om sex med min man. _Han_ är inga problem, men _jag_ tycker att det känns pinsamt! ;)

Lycka till!
 

Eller gör en fuling! ;)

Skrivet av  ninna
Först och främst - ger du honom oralsex? Som Eliza skrev så kan ju det vara en öppning.

Eller den lilla fulingen... *ler*
Låt bli att sug av honom. När (om) han säger något om det eller visar att han vill att du ska göra det kan du titta oskyldigt på honom och säga att du inte trodde att han tyckte om oralsex...
;)
 

jaa...

Skrivet av  Partypinglan
är det ett problem för dig så skulle jag nog liksom alla andra svar försöka få "pejl" på läget genom att luska på olika sätt och visade det sig att han inte tycker om det så skulle jag nog bli en otrogen flickvän... absolut kan/ vill inte leva utan oralsex!
 

hej blygis

Skrivet av  frokensign
Jag är oxå ny här och ser mig lite omkring...
Med anledning av din fråga tror jag inte personligen att han uppskattar att ge oralsex för det skulle han redan gjort annars!
Men det är ju bara en spekulation...
Ge honom oralsex först så får du snart svaret om gillar att få men även ge...
För oralsex är det bästa som finns när man gör det med den man älskar ;-)
Lycka till,
kram Ulrika med Hampus

 

Det är ju inte alla som gillar det

Skrivet av  K
Alla tycker ju olika. Huvudsaken att man har skönt.

Det går ju att leva tillsammans ändå. Jag tycker det verkar konstigt om man måste göra slut eller vara otrogen bara för att man inte får oralsex.
 

Artiklar från Familjeliv