Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

femman just nu...

Skrivet av vanlig= varken jättesnygg eller jätteful
Man ska inte döma, jag vet, men varför påstår de intervjuade att det är "helt vanliga människor"? Kollar intresserat och nyfiket, och kan konstatera att sådär ser faktiskt inte de människor jag känner, ut. Har jag konstiga vänner, eller vad är det frågan om??
Svar på tråden: femman just nu...

haha...ja...

Skrivet av  just kidding
...du har nog konstiga vänner, jag tycker de ser heeelt normala ut. hahaha...
 

Antar

Skrivet av  Busen
att du menar Fråga Olle dokumentären? Jag tycker att dom såg ut som vanliga människor faktiskt. Alla par får väl ha sin gemensama grej så länge båda är ok med det?!
 

förklaring

Skrivet av  vanlig= varken jättesnygg eller jätteful
Självklart får de hålla på med andra par, det var inte det jag menade. Jag var bara lite förundrad över att alla som var med i dokumentären pratade om att det var "helt vanliga människor" som gick på klubbarna. Som sagt, det kanske är jag som har en konstig omgivning, men i min världsbild finns det både så kallade "snygga männniskor", "vanliga människor", och ganska, eller mycket "fula" människor. Givetvis är det en smaksak vad som är fult och vad som är vackert, men i dokumentären såg åtminstone bara jag den senare kategorin. Det spelar ingen som helst roll, jag är som sagt bara lite förbryllad.
 

Ja så sett

Skrivet av  Busen
kan jag hålla med dig. Vanliga människor är det ju men dom var inte speciellt snygga utåt sett. Usch, jag fick en rysning när jag såg den där gubben som såg ut som en ryamatta både bak å fram!!!
 

OK jag håller med...

Skrivet av  Eliza
...även om det låter både hårt och cyniskt. Jag stängde t.o.m. av teven efter halva tiden eftersom jag blev rätt äcklad av deras uppenbarelse (visst skäll ut mig bara men jag är åtm. ärlig)...Min syrra ringde först och tipsade mig och sa ungefär "kolla bara hur de ser ut". Nej, jag känner ingen som ser ut sädär och jag skulle ALDRIG kunna ha sex med någon av de som medverkade. Jag skulle snarare sprigna för livet om någon av dem erbjöd sig...
 

Ja... huh...

Skrivet av  Lindus
Jag blev inte direkt lockad till swingerskretsarna... :)
Känner mig ytlig och elak när jag tänker så men smaken är som baken.
 

Ja gud...

Skrivet av  Busan
Jag höll på att garva ihjäl mig när man fick se att de låg där tillsammans och stönade och höll på, fula feta läskiga varelser... Man kan väl snygga till sig lite om man ska till att "gruppa", eller?

Men visst, låt dem hållas, inget för mig bara ;)
 

Okej, det är en sak...

Skrivet av  mumsan
att tycka att någon är ful och avtändande.
Jag såg själv på programmet och tyckte som ni andra, att de som ställde upp på bild, var just avtändande.
Men jag tycker att det är att gå alldeles för långt att kalla dem: "fula, feta, läskiga varelser.
Det var jävligt lågt!
 

håller

Skrivet av  Mia
med dig helt och hållet
 

Håller inte med...

Skrivet av  en som också tittade och förundrades
Jag tror visst att det finns "normala" swingers.

Däremot så är "normala" människor nog inte lika benägna att tala ut om sitt sexliv, speciellt inte när det gäller något tabubelagt som att swinga, i tv.

Och ärligt talat, vilken "normal" människa med "alla hästarna i stallet" som dessutom har barn ligger och kn***ar i tv?

Jag tror inte att man ska avskräckas av det femman visade.
 

Artiklar från Familjeliv