Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Fråga till ALLA er tjejer

Skrivet av Anonymis idag
Jag har blivit upp över öronen förälskad i en kille. Vi har träffats 4 gånger varav den senaste blev det lite hett (men ingen sex). Men jag han känna att han hade LITEN. Framför allt smal. Jag är kondomfascist så utan det blir det inget. Men hur funkar det med kondom om killen har extremt liten. Någon som vet? Har ingen lust att ha en misslyckad premiär :-)
Svar på tråden: Fråga till ALLA er tjejer

Förr fanns Mamba...

Skrivet av  Pingla
... den marknadsfördes som kondomens som kramades. Den var lite mindre i omkrets. Vet inte om den fortfarande finns. Kolla RFSU. Annars kan du ju hinta lite snyggt att du vill att ni använder kondom innan ni träffas nästa gång? Är det som du tror så har han kanske egna som passar?
Ha det så kul!
 

Tack men vi pratar

Skrivet av  Anonymis idag
om en snopp som fick plats i handen :-0 Kanske är Mamba ok. Hoppas dock på fler erfarenheter
 

Hm

Skrivet av  KE
Hade en kille med snopp som fick plats i handen. För honom funkade det vanliga sortimentet utmärkt:-)
 

Tack då känner jag mig lugnare imt

Skrivet av  Anonymis idag
-
 

Inte tjej men svarar ändå

Skrivet av  P@rik
Kolla på t ex RFSU. Apoteket eller Durex hemsidor. De borde ha info om vilka kondomer som finns och storkleken på dem.

Det bästa är om han köper dem, han borde ju ha använt någon tidigare och därmed veta vilken modell som är den bästa.

"Säker sex, eller ingen sex" är min princip.
 

fast..hur skulle det se ut om du

Skrivet av   oa
tar fram en minikondom mitt i allt? Ops, darling, visste att du är liten? el ops, jag har olika storlekar här hemma, tror denna passar dig bra..hur har du tänkt dig? :-)
 

Kan du inte...

Skrivet av  Camelia
Hinta om att du inte har något skydd hemma - eller säga det rakt ut - så att han kan ta med sig en sort som han vet passar honom...? Det brukar vara enklast - att mecka med för stora eller för små kondomer mitt i hettan brukar vara en rätt säker passionsdödare.
 

han kan tänka själv

Skrivet av  såklart
Om han inte är oskuld så har han självklart koll på vilken kondom han ska ha! Det är ju hans ansvar att skydda sig själv från könssjukdomar och från att bli ofrivillig pappa. Du oroar dig i onödan! Tänk så här, om du skulle åka på badsemester med honom och ni inte hade sett varandra nakna ännu, skulle han då tänka "jag måste köpa bikini till henne, tänk om jag köper för liten eller för stor överdel!" Givetvis inte! Den har du såklart köpt själv, för länge sen.
 

Artiklar från Familjeliv