Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

anal sex

Skrivet av climber
skulle bara vilja veta vad ni kvinnor tycker om anal sex. Om man gör det lungt och försiktigt ? Jag kan nämligen inte få nog av det. Har ni nåt råd vad jag kan ersätta detta beteende med.
Svar på tråden: anal sex

Varför ersätta?

Skrivet av  Gillar analsex!
Jag och min kille har ofta analsex. Jag gillar det jättemycket. Får lätt orgasm då. Om din tjej inte tycker om det får ni väl låta bli och ägna er åt andra saker. Och gillar hon det är det väl bara att fortsätta. Att ersätta analsex blir nog svårt. Men det finns ju massor av sköna andra saker att göra med varandra.
 

Min Tjej

Skrivet av  MR D
Hon älskar det =) kanske inte alltid men om stunden e rätt, å de är ganska ofta. Vi har många härliga stunder då vi hafft det, hon kommer ofta i en kraftigare orgasm när vi har anal sex och med några extra leksaker.
Skulle inte vilja byta bort de stunderna.
 

Nej tack!

Skrivet av  cecilia
Jag avskyr allt som har med min rumpa och sex att göra. Kan dock ha vissa fantasier om dubbelmackor men det stannar vid fantasier och har inte så mycket att göra med att det just är där bak utan mer att jag blir upphetsad av att bli påsatt av två män samtidigt. Hade jag haft TVÅ fi..tor hade dom hellre fått ta mig där :0)
Däremot skulle jag mycket väl kunna tänka mig att sätta på min älskling där bak så det lär nog hända ngn gång i framtiden!
 

Nää...

Skrivet av  Eliza
...jag har haft det några gånger långt innan det blev trendigt (1988 närmare bestämt) och det var inte så oävet men gjorde också ont. Efteråt fick jag sprickor vid analöppningen som inte läkte ordentligt på flera år! Alltså: Jag har prövat men nejtack, inte mer. Det är mycket trevligare the usual way. Jag gillar inte heller när män stoppar in ett finger i analöppningen när vi har sex, jag blir bara distraherad. Nä, dethär är nåt som många män verkar ha fått på hjärnan, på 80-talet=innan jag gifte mig och inte var ute "på marknaden" på 12 år) så var det ingen (nåja, minus den jag hade analsex med) som grävde i analöppningen på mig när vi hade sex, men nuförtiden går fingrarna som målstyrda robotar dit...
 

:0)

Skrivet av  cecilia
Mycket träffande beskrivning! Tur man inte är 20 längre, för då kanske man inte vågat säga ifrån vid en eventuell "robotattack" :0)
 

oppssan

Skrivet av  jalle
du har tydligen haft mycket erfarenhet mao.
 

Vad är...

Skrivet av  Eliza
..."mycket"? Jag är 42 år och har varit sexuellt aktiv sedan 1981, hade endast en partner i 13 år - men i de andra 23 åren har jag inte levt HELT i celibat. Det som skiljer de partners jag haft efter skilsmässan från de jag hade innan jag träffade exet (förutom att de är äldre) är att de verkar ha läst Aftonbladets söndagsbilagor fram och baklänges, alltihop....Det fanns inga såna bilagor på 80-talet, förstås...
 

tycker om

Skrivet av  sanna
jag tycker mycket om analsex, lungt och försiktigt ibland, andra gånger hårdare tag. varför ersätta något som är underbart;)
 

Jag älskar..

Skrivet av  sapfo
..analsex och anallekar så det skulle jag aldrig ersätta med något annat, det går ju inte! Analsex är ju analsex och det man upplever vid analsex går ju inte att uppleva på något annat sätt. Som tur är är både jag och maken analsextokig annars skulle vi ha ett rätt torftigt sexliv!
 

Sapfo och sanna

Skrivet av  Elly
Hej. Jag heter Elly (artigt att presentera sig först) och vet att ni har koll på saker. Ni kanske kan svara på en fråga jag har?
Jag har varit inne på rosebuds sida och tittat på analpluggar men hittade inte riktigt någon som motsvarar det jag är ute efter.

Jag vill ha en med en liten ring och/eller kedja (helst avtagbar)i men helst inte någon av dem som fanns där. Vet ni något mer ställe man kan leta på. Det ska vara METALL (inte rosa plast el liknande)
Sökfunktionen har inte gett några resultat.
Tack på förhand,

mvh
Elly
 

Hej Elly..

Skrivet av  sapfo
..kolla www.barbarella.se de har också analpluggar av metall, vet inte om de har just den du efterfrågar men kolla! Ska höra med maken om han har koll på fler ställen på nätet, mest han som sitter och rotar runt på olika siter =) Antar nästan att du får handla från en utländsk site om du ska få det du söker, återkommer om jag hittar någon sida...
 

Tack!

Skrivet av  Elly
Ska kolla Barbarella. Misstänkte att jag skulle få köpa från utländsk sajt men det måste väl fungera lika bra?

Själv har jag urdålig koll på olika sajter, det är väl därför jag inte hittar något när jag väl söker...
 

Artiklar från Familjeliv