Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Det som är viktigast för kvinnan!

Skrivet av LudvigIII
För inte så länge sedan trodde jag att två saker var viktiga för kvinnan, i hennes relation med en man. Dels måste hon vara nöjd med storleken och dels måste hon ha njutbar analsex.

Nu har jag kommit till insikt om att det finns det som är viktigare. Tänk Er kvinnans första hotellmorgon med den nya kärleken. Hon skilde sig för tre månader sedan. Hennes nya kärlek heter LUDVIG III!

För att ta det från början:

Ludvig hämtar henne tidigt. Och så bär det iväg. Solen tittar fram och efter tre timmar stannar Ludvig bilen. ”Dags för frukost”, säger han. ”Vilka goda mackor, vad har du lagt på”, frågar hon. ”Jag tog lite rester från kylen”, ljuger Ludvig, som har förberett den här frukosten i tre dagar.

Under resan tar hon honom på dekanen. Ludvig vet att det är idiotiskt att kräva sex varje gång kvinnans hand kommer. Så hans nya kvinna tafsar jämt på dekanen; i bilen, framför TVn, när de ska sova, när hennes mamma fyller 65 år, ja till och med i kyrkan kommer hennes hand smygande. Ludvig har inte begärt fortsättning under de tre senaste veckorna, så han vet att han inte riskerar att förstöra något när han säger, ”jag kommer inte att klara mig enda fram till hotellet”. ”Kör in på en parkeringsplats”, säger hon muntert.

För tre månader sedan hade hon inte sugit en man på över tio år. Nu börjar hon bli expert. Det är så skönt att Ludvig skriker när floden forsar ner i hennes strupe.

Nästa dag börjar i frukostmatsalen. Himmeln är molnfri och skidbacken gnistrar utanför det stora panoramafönstret.


Kära kvinnor, här på Allt om föräldrar!

Hur gör man så att dag nummer två blir lika bra som den första? Min nya kvinna måste ju få skita på morgonen och badrumsdörren, på hotellrummet, är tunnare än ett löv. Ska man ta upp det vid frukostbordet och säga ”Jag vill sitta kvar en stund, dricka kaffe och läsa tidningen. Jag föreslår att du går upp på rummet och gör dig i ordning. Jag kommer inte på en halvtimme”.

Eller hur får man bäst igång stolgången?

Kritisera gärna mitt förslag. Ge mig ännu heller goda råd. Bra dagar är alltid för få och den här dagen vill jag att hon skall vara på sitt allra bästa humör!
Svar på tråden: Det som är viktigast för kvinnan!

Bra fråga!

Skrivet av  Anonym idag p g a mycket känsligt ämne
Själv har jag inget problem med detta, eller det beror på hur man ser det förstås. Jag har skitfobi och får total förstoppning med en ny karl. ALltså blir jag inte skitnödig i början av ett förhållande! Analsex säger jag nej till p g a att jag avskyr det så det är inget större problem att gå med förstoppning några dagar. Dock kan det ju vara så att jag ogillar analsex just p g a min skitfobi och det är ju synd att en fobi skall hindra min sexuella utveckling, eller hur?
Det är väldigt bra av dig att tänka på det här. Jag skulle verkligen uppskatta om en man höll sig långt ifrån toadörren när jag gick dit oavsett vad jag tänker göra.
På senare år har jag börjat testa mina gränser. Jag tillåter inte mig själv att sätta på vattenkranen eller andra fånigheter bara för att jag ska på toa. Jag närmar mig faran långsamt genom att låta naturen ha sin gång, låter det så låter det och om det skulle låta så mår jag skitbra, då har jag kommit ett steg närmare att övervinna min skitfobi.
Det här är ett extremt känsligt ämne. Har pratat med flertalet väninnor och dom har också skitfobi. Har aldrig träffat en man med samma problem.Snarare finns motsatsen som sitter och skiter med dörren öppen. Det tycker jag är att gå definitivt för långt. Jag vill inte veta att min älskling skiter även om jag vet det med förnuftet att han gör det. Alltså förutom att gå långt ifrån toan när kvinnan skiter så ska mannen också tänka på att inte skita ljudligt så kvinnan hör. Avtändande till max, tycker jag!
Det här blev mycket skitsnack, men ämnet ligger mig varmt om hjärtat då jag inte gillar att ha fobier men detta är en jag faktiskt lider av.
 

Hi, hi!

Skrivet av  Kajsabajsa
Håller med till 100%!
 

Varför inte fråga..

Skrivet av  Ellen...
kvinnan?..Om ni kan ha sex med varandra så kan ni väl för sjutton prata med varandra..så fråga kvinnan o du får det enda svaret du kan lita på stämmer in på just din kvinna..
 

Vad är problemet?

Skrivet av  Anna
Du måste nog gå mer rakt på sak för att jag ska förstå: Har hon svårt att bajsa på grund av att ni haft analsex innan eller blir det svårt att genomföra analsex på grund av att hon har någon slags bajsnoja och inte kan bajsa när du är i närheten?

Är detta en mamma? Som mamma tömmer man tarmen effektivt på två minuter eftersom man är van att ha ungar skrikande utanför toalettdörren. En helt tystlåten man utanför toadörren är inte ett dugg hämmande!
 

Generalisering

Skrivet av  cecilia
Jag är mamma och tycker det är olustigt och hämmande om jag vet att min älskling sitter precis utanför toadörren.
 

Omtänksamt!

Skrivet av  Mor till fem...
Underbart omtänksamt! Precis så skulle jag vilja ha det! I alla fall i början av ett förhållande. kan inte heller gå på toa om nån finns i närheten. Första tiden med min nuvarande så åkte jag alltid hem när det var dags för sånt. Det var dock tre mil....
 

Nej

Skrivet av  Mmaria
vad gullig du verkar vara! Att ens tänka tanken visar att du förstått vissa saker *ler glatt*


JA jag hade helt klart uppskattat ditt lite diskreta förslag om att sitta kvar så jag fick göra mig iordning!
Skulle jag inte ha problem med toabesök och karl i närheten så säger jag att du inte behöver sitta kvar utan kom gärna och håll mig sällskap medan sminket läggs på.
 

Man...

Skrivet av  Eliza
...skiter i smyg på frukostmatsalens toa, helt enkelt. Alternativt på nån restaurang. Kvinnor med tillräcklig uppfinningsförmåga och självbevarelsedrift finner alltid på nån lösning...
 

Artiklar från Familjeliv