Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

VIRIDIAN

Skrivet av RundTina*
har nog hittat allt utom de två sista kinesteckne..Hjäälp var är dom !!!
Svar på tråden: VIRIDIAN

vilka har du hittat?

Skrivet av  Molle
finns ett på väggen (listen)
en ovanför lampan
en under kuddarna
en i kylen
en på lampan
en i bokhyllan högst upp till vänster
 

Det är

Skrivet av  RundTina*
den ovanför lampan och på listen..Hur får jag tag på dom ??
 

klicka på lampan

Skrivet av  Molle
i övre bildkant så flyttas bilden uppåt
den ovanför lampan ser röd ut, den andra sitter på listen vid taket kommer inte riktigt ihåg men tro du ska ha en av dörrarna till vänster i bilden för att den ska synas
 

Nu har jag hittat alla

Skrivet av  RundTina*
men fattar inte om de ska liggai en viss ordning på tärningen..och det står fortfarande att något saknas..suck
 

vilka saker

Skrivet av  Molle
har du?
 

har du

Skrivet av  Liten Lotta
bilden från "hårpappret" om vilka tecken som koresponderar med prickarna på tärningen? Själva tärningen finns i filten! Sedan är et bara att pussla ihop tärningen...
 

Jag har

Skrivet av  RundTina*
tändaren,pillerburken,ramen,två foton,nyckel,cdskivan(står i bokhyllan),rökelsen(tänd i bokhyllan),ölburk(i bokhyllan) uppeldat hår,och har pinglat i klockan..Har låst upp skelettet åxå..
 

grejerna i bokhyllan

Skrivet av  Liten Lotta
skall sättas dit i en viss ordning.. och ölen skall vara kall.. :o) plus att du måste ha tärningen fixad. Mera hjälp?
 

*spoiler*

Skrivet av  Molle
Du ska elda upp håret. Ta fram och elda lite mer på pappret så får du fram en "karta" jämför den med lappen du har i medicinburken, det förklarar hur du ska sätta kineslapparna.
I hyllan ska Cdskivan stå,(ingen ram)
en kall öl och en tänd rökelse och sedan plinga i klockan, men "tärningen" (andelådan) måste vara fixad först. Så mitt tips är sätt tillbaka ölen i kylen =)
 

Artiklar från Familjeliv