Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Någon som är på level13 (logan)

Skrivet av Ostbollen
Fattar inte vad man gör med det stora chessboardet med färger. Var finns nyckeln till dörren ute???
Svar på tråden: Någon som är på level13 (logan)

med "chess bordet"

Skrivet av  Molle
Du ska flytta hästen dit där den andra brickan är, den hoppar rundor lite varje gång du träffar den, tillslut ska du få in båda i den öppningen (tror det är en öppenspis eller något)
 

jo tack

Skrivet av  Ostbollen
men det är ett annat bord som kallas så på level 13 (sista) oxå. Kan ju inte somna om jag grubblar på det där :0).
 

vilket menar du då

Skrivet av  Molle
Är inte alls säker på vilken du menar, förklara så kanske jag kan hjälpa om du vill ;o)
 

Jo

Skrivet av  Ostbollen
när man kommit ut ur rmmen med laserväggarna kan man gå in i ett rum till höger...Där står en maskin med två knappar och en spak. Det skimrar färger ur en kub på maskinen som man kan ändra och man kan även ändra toppen på kuben tll pyramidform.

Det finns en hiss oxå i rummet man kommer från... förstår du vad jag virrar om?*s*
 

aha det

Skrivet av  Molle
var tvungen att springa tillbaka och kika.
om du kollar på våning B (tror jag) så har du en "pacman" i en cirkel, sätt dit det röda kortet så öppnar sig väggen kika på tavlorna ordentligt. Den säger vilken färg som ska vara i vilket väder streck
det är olika för alla vilken ordning färgerna ska vara.
 

Har gjort det

Skrivet av  Ostbollen
men får ingen ordning på maskinskrället ändå *sliter mitt hår*
 

när du har vilka

Skrivet av  Molle
färger som ska vara var. så börja med att klicka fram färgen på söder, klicka på den knappen som sitter till höger på bordet så den vrider sig lite (kuben)
ta fram färgen för väster, vrid, bord, vrid, väst vrid en sista gång dra sedan i spaken
 

Artiklar från Familjeliv