Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

JAAAAAAAAAAA

Skrivet av Liten Lotta
Jag är blind! Jag såg ladrig handen som satte grejen i vasen i hallen? Och jag som hade klickat på den miljooooooner ggr innan! Undras om det bara fungerade efter att man sett filmerna??
Svar på tråden: JAAAAAAAAAAA

Gratttttttis!!!

Skrivet av  Tant Grön
Det måste ju va så att det bara funkar efter man sett filmerna...vet inte hur många gånger jag grävt i ragun, klickat på vasjäveln och jag har även klickat på varenda dvd i hyllorna innan....men det är klart...det hade ju inte varit kul om det varit allt för lätt! *fajvar lien lotta* nu kan vi gå och sova med lätta samveten men med onda armar *moahahahahahaha* Natti natti Lotta och alla ni andra!
 

Grattis!!!

Skrivet av  träskvatten
Duktigt gjort!
Vilket spel tar vi nu?

Tant grön! Bästa sättet att kurera sig är att spela onlinespel!!!

*förvirrat vatten hoppas att det var gröna tanten som var sjuk* Om inte annat så mår du bra av det ändå! =)

 

*asg*

Skrivet av  Tant Grön
Har du några fler på lager? höhöhö! Jag testde Motas i går men fattade noll..Logan verkar trökig!
 

Jag testar desperat!

Skrivet av  träskvatten
Men det jävlas på det ena eller andra sättet...

12 Doors vågade jag inte.
Brandvägg som strular...
Nåt som var rysligt trist...
*gråta*
 

Har du spelat gamla hederliga

Skrivet av  Tant Grön
Grim Fandango? Kom för ca 6 år sen och är ett heeeelt spel!! Jag var hemma och sjukskriven för min foglossning (väntade alltså sonen). Jag trodde att jag skulle bli heeeeellllltttt gaaaaaaaaaalen!!! på rikigt alltså. Men dessa spelen påminner mycket om Grim Fandango. Kanske går det att hämta på typ dc++
 

Jag har ett hemma!

Skrivet av  träskvatten
som hänger sig typ 15 min in...
*plaskdrypande tårar*

Jag tänkte mest på små lättspelade onlinespel som typ house, office, logan mm

 

*asg*

Skrivet av  Tant Grön
ja, det förstod jag allt *fnissar* Grim Fandango var mest lite OT, kom bara på att dessa spelen typ Crimsroom mm påminner mycket om detta spelet....jag e lite trött nu *s*
 

Aptråkigt

Skrivet av  träskvatten
att mitt inte funkar!

*funderar allvarligt på dc++ som vettigt alternativ*
*filosoferar*
*undras om man kan hitta Faust där*

*ruuuusar*
 

Förlåt

Skrivet av  Liten Lotta
att jag övergav er igår kväll! Jag var så trött på att sitta framför den ena dumburkken så jag satte mig framför den andra dumburken och kollade på CSI NY avsnitt istället..

Jaaa, vad hittar vi på nu??
 

Tack för era

Skrivet av  Liten Lotta
gratulationer!! Vilken underbar känsla!

*tittar mig omkring efter ngt nytt att fördriva tiden med*
 

Artiklar från Familjeliv