Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Mer Myst

Skrivet av EmmaS
Jag är som ett litet barn på julafton, inget tålamod alls =) Så mednas jag väntar på att Myst ska komma så har jag fått låna Uru av en kompis, men är det dumt att prova det innan jag spelar Myst?
Svar på tråden: Mer Myst

Jag skulle

Skrivet av  Malin
vänta på Myst! och spela myst 1, riven, myst 3, myst 4 och sen uru. Ger en bra upptrappning och en bra inblick i historien bakom spelen!
 

Håller med Malin...

Skrivet av  Jessie
URU är lite annorlunda. Jag tyckte inte heller att det var lika bra som Myst-spelen. Man förstår lite mer när man har spelat myst i rätt ordning. Vänta du. Det är nog bäst.
 

Fats jag...

Skrivet av  Malin
tyckte absolut att uru är i samma klass som myst, fast lite annorlunda! Åh lyllos dig som har alla framför dig!
 

Skulle ju vara till EmmaS! imt

Skrivet av  Malin
 

*avundsjuk*

Skrivet av  Liten Lotta
på dig som har hela äventyret framför dig! Jag håller med om att ta spelen i "ordning". Jag har iofs inte spelat URU än, men iaf...

Önskar att jag kunde gå tillbaka till tiden innan Myst och ha alla spel att se fram emot igen!! *drömmer*
 

Började på Exile

Skrivet av  Madde B
igår kväll startade jag om på nytt med Exile. Köpte det samma vecka det kom ut men har inte hunnit spela det innan.
Minns med varm glädje första gången vi spekade Riven. Jag och maken spelade dag och natt i drygt en vecka, hade två datorer som nygifta, tack och lov. Just det där att helt försvinna in i i spelet ... wow!!! Nu finns inte den tiden riktigt med tre små barn men man får göra det bästa av situationen :-)
 

Lycka till med Exile...

Skrivet av  Jessie
Utan att säga för mycket om spelet: Jag tyckte bra om det spelet även om vissa delar saknar logik. Diskuterar gärna spelet med dig när du vill.
 

Artiklar från Familjeliv