Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

nutrilett- nykomling!

Skrivet av björnmamman
Hej på er! Jag är 35 år, bor i söderförort till Stockholm, gift med 20 månader gammal son.Jag har sedan 4 dgr gått på ren kur-nutrilett för att komma igång med att bli av med den övervikt jag samlade på mig under min graviditet.Jag gick då upp 32 kg, från 75 till 107(172cm)... Jag har tappat en hel fram tills nu men eftersom båda mina föräldrar har diabetes och vi vill ha ett barn till tar jag nu i med hårdhandskarna efter att jag i helgen slutat amma. Det vore jätte kul att höra råd och synpunkter och fallgropar från andra som nuttrare:)
I måndags när jag vägde in mig vägde jag 82,5kg och mitt mål är att gå ner till 68kg, för att ha bättre marginal inför nästa graviditet.
Svar på tråden: nutrilett- nykomling!

Välkommen

Skrivet av  MrsHyde
Jag har inte kört med pulver själv, utan VV, så jag vet inget om det. Men välkommen hit och lycka till med viktminskningen! Mer om mig i min info.
 

Hej o välkommen!

Skrivet av  Fru F -4,5 till idag
Här är det livat o kul! Hoppas du ska trivas med oss.
Jag kör med viktväktarna sen fyra veckor tebax och det har gått superbra (kör själv här hemma)

 

Välkommen hit!

Skrivet av  Jeanikee -11,6
hoppas du kommer trivas lika bra som jag...
 

Välkommen hit!

Skrivet av  Jeanikee -11,6
hoppas du kommer trivas lika bra som jag...
 

Välkommen!

Skrivet av  Annika m R & L *-19 kg av 31,7 kg*
Jag har inga råd för jag har bara misslyckats med nutrilett, men välkommen hit :)
 

Artiklar från Familjeliv