Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Hej, inne en snabbis bara

Skrivet av Heidi m L&L, - 4,7 kg
just nu iaf. Ensam hemma ff, sambon ligger kvar på sjukhuset. Han mår dock lite bättre, har fått dropp sen igår men fick äta vanlig mat idag till middag. Jag och svärfar var o hälsade på honom vid sextiden och då mådde han hyffsat. Men sa att det började kännas att man hade ätit, magen mullrade rätt ordentligt. JAg ska dit med barnen imorogn o hälsa, på, dom har ju itne träffat honom sen i fredags. Dom förstår inte riktigt vad som händer heller. Läkaren som hade haft rinden idag trodde iaf att han inte skulle bli långvarig på sjukhuset denna gången... Så vi får väl se när han får komam hem.

Känns ju lite knäppt o vara hemma själv kan jag ju säga. Ingen tråning blev det ju då idag som jag hade tänkt mig. Inte imorgon heller, för jag tvivlar på att han kommer hem tills dess. Men men viktigaste är ju att han blir frisk.

Nu sitter jag här o var bara tvungen o titta in här en stund, ska snart kolla på förhäxat som jag spelade in tidigare ikväll. Linus har precis somnat och Lova har sovit i knappt en timme redan. Skönt o vara lite solokvist. Hela dagen har gått åt o leka med barnen o laga mat o fixa lite. Har spelat spel med Linus och vi kom även ut en sväng på em.

Jaha, det skulle itne bli så här långt men se vad pratsam man kan bli utan vuxensällskap hemma...

Och appropå ingentign, vad segt det var på aff idag, är det bara hos mig eller är det så hos er oxå?

Kanske ses senare, när jag kollat på förhäxat....

kram
Svar på tråden: Hej, inne en snabbis bara

Men visst är det väl

Skrivet av  Dame *mkt mindre fet*
skönt med lite egentid sådär. Fast man önskar ju sambon var på nåt trevligare ställe förståss.
Må-to nästa vecka jobbar min gubbe eftermiddan så bara jag får barnen i säng så har jag fritid och det är så skönt. Spec den här månaden när jag har "semester";-)
Njut och svammla på du! Och ja jag tycker också det är segt här idag.

Kram
 

Artiklar från Familjeliv