Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

*Planering riksträff* Helena Lori Anna Lina Maja

Skrivet av Anna med Carl 22/11
Helena med Adrian, Lori med Gabbe (lite), Anna med Astrid, Lina med Andrea, Maja med Edvin. Okay tjejer det är vi som skall planera Riksträffen. Skall vi börja med att vi (Helena, Anna, jag och Maja) tar och träffas. Vi ser till att ringa eller maila Lori och Lina när vi pratat ihop oss lite.

Vi tar tacksamt emot förslag från er andra.
Maja är det någon dag som passar dig snart då du kan tänka dig komma till Sthlm? Vi kan kanske ta en sväng till Uppsala när vi träffas gång nr 2? Vi pratade om den 23:e mars men det är kanske tätt inpå?

Känns som om vi bör komma igång, men så mycket är väl "avgjort" att: det blir Stockholm och det blir den 15 - 16 Maj.
Svar på tråden: *Planering riksträff* Helena Lori Anna Lina Maja

Förslag: har pratat med Maja

Skrivet av  Anna med Carl 22/11
Har pratat med Maja och hon kan också 23:e vid 13-tiden hos Anna med Astrid. Är det okay?
 

yes

Skrivet av  Lina med Andrea
väntar med spänning på samtal. Lite skoj är att Andreas dopdag är den 18 maj och hon döptes ju i Sthlm och Gudföräldrarna bor där, så kanske jag kunde ta lite ledigt och stanna över den dagen hm.....
 

Härligt

Skrivet av  Bi med Emelia nov02 + Nathael 7 mars 04
att ni kommer igång. Ska bli spännande att se vad ni planerar för program.
 

Förslag: NYA DATUM

Skrivet av  Anna med Carl 22/11
Det gick inte 23:e.

Nya datumförslag:
24:e, 26:e, 30:e eller 31:a mars eller 2 April.

Bestäm gärna så snart som möjligt så man kan planera annat. Maja kan just nu de datumen också. Kl 13 skulle passa henne bäst. Vi kan vara här (KUNGSÄNGEN) om ni vill.
 

Kan i princip alla..

Skrivet av  helena m adde
Visserligen krockar det lite med dagishämtning men jag kom på att jag kan hämta honom efter lunch (vid 12) och så får han somna i vagnen istället, så då passar ett perfekt..
Så jag kan nog alla dagar..
Och då är jag ju gärna i kungsängen eftersom det är lite lättare att åka dit och att jag då hinner till ett... SÅ bestäm ni datum!
 

Artiklar från Familjeliv