Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

*ot* BAAAAAAAAAJJJJJJSBUSH

Skrivet av Helena S med Markus 021201
Usch, jag måste bara få spy lite galla över vad som händer i USA just nu.... Det kan inte vara sant , Buc kan inte få vinna igen, någon måste ha fuskat med rösterna....

Jag kan förresten berätta attt jag kollade på valvakan i fransk tv, och j****r vad anti-Bush de var! Helt uppenbart att de hoppades att Kerry skulle vinna.

Det kommer att bli fyra låååååååånga år...
Svar på tråden: *ot* BAAAAAAAAAJJJJJJSBUSH

nu är det ju faktiskt så att

Skrivet av  anna med astrid
usa är en demokrati oavsett vad man tycker om den eller bush eller amerikaner. att antyda att det är röstfusk tycker jag är illa. mycket illa. jag förstår inte alls varför du skriver det.

det är väl många som är anti-bush, inget konstigt med det, han är väldigt höger med svenska och europeiska mått mätt. jag tror att de fyra åren i usa blir betydligt kortare än de fyra som påbörjats i sverige men jag skulle aldrig drömma om att anklaga sossarna för valfusk för att jag inte gillar deras politik (även om de i enskilda fall faktiskt _har_ fuskat, men det handlar ju om individer).
 

Jag tror verkligen att

Skrivet av  Mjau mjau
det blir fyra lååånga år med Bush och en massa döda barn och människor=((((
 

det tror jag också, det var

Skrivet av  anna med astrid
antydningarna om valfusk jag ogillade. usa är en demokrati och oavsett vad man gillra kandidaterna så tycker jag det är fult att antyda valfusk för att "man" har förlorat. dålig stil helt enkelt.

barnen skulle dött under kerry också. irakkriget är hade inte tagit slut med honom. döda människor är alltid en tragik och ett misslyckande.
 

Artiklar från Familjeliv