Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Oj va läckert med ett utökat UL det va...

Skrivet av Helena & adde v23
Var ju igår på mitt utökade UL (pga min behandling o allt) och det var lite läckert.. Fick titta på bebisen i en hel timme.. Och de kollade verkligen allt.. Kollade såklart igenom hela kroppen o alla funktioner och även navelsträngen o dess flöde och hur moderkakan såg ut, men även att det var 5 fingar o tår på händer o fötter o hur fötterna fäste vid underbenen och om det var gomspalt (fick se värdens närbild på bebisens ansikte och man såg tom hur den öppnade o stängde munnen och när den rynkade pannan..helt otroligt..) Så nu böjar jag redan känna mig helt kär i bebisen, även om jag har lite svårt att vänja mig vid tanken att det är en tjej denna gång..

Blir nästan lite nervös, för jag kan ju allt men med en kille, och tänk om det är olika nu, och så är jag ju van vid en 2 åring, hur gjorde man nu med dem när de var så små?? Och så blir jag orolig att det inte kommer gå lika lätt som med adrian som var helt underbar när han var liten.. hade aldrig kolik el några skrikstunder.. Så på den fronten är man ju verkligen helt nybörjare isåfall.. jaja antar att det ger sig o att allt sitter där när man väl kommer dit, pecis på samma mystiska sätt som man fixade allt första gången..
Men spännande är det...
Svar på tråden: Oj va läckert med ett utökat UL det va...

håhå väntar du en tös

Skrivet av  mimmi, lukas o noa
grattis.. oj kan tänka mej att det känns lite udnerligt att få ett barn som inte är kille.. hehe jag e ju själv omringad av killar i min familj.. 3 mot 1... tom när vi hade katterna så var det bara jag som va tjej :)

ha det så bra, grattis igen
 

wow

Skrivet av  Sanna med Jolina & Juni
vad häftigt!! Och vad roligt att du ska få en tjej den här gången! :)
 

Artiklar från Familjeliv