Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

sambon blev bjuden

Skrivet av Linda med Filip
på nyårs fest, men inte jag och Filip. Inte för att han ska gå på den men ledsen blev jag över att hans kompis ens tänkte tanken att han skulle lämna oss?
Svar på tråden: sambon blev bjuden

shit alltså,

Skrivet av  anna med astrid
vilka polare. fy fy fy! stackars dig och stackars din man som har sådanan idioter till vänner. det är faktiskt otrolligt fräckt, det hoppas jag att din sambo lät meddela!
 

NEEEEEEEEEEEEEEJ!

Skrivet av  Linda med Filip
han sa inget åt dem, jag HATAR hans vänner.

De anser att dan är knäpp som stannar hos mig, de anser mig som ett enda stort problem=(

Jag blir aldrig bjuden och har många gånger gråtit över detta, men han skyddar mig inte.. säger inte ifrån. DET SÅRAR!!
 

ja, det förstår jag, jag anser

Skrivet av  anna med astrid
attd et är oerhört viktigt att markera att man hör ihop. jagtycker din sambo definitivt borde göra ett sådant statement en gång för ala. det är oerhört pinsamt för er båda om han inte gör det.

de kan tycka vad de vill om dig, de behöver inte gilla dig, men de måste respektera dig och vara hyfsade. dessutom bör de visa din sambo repspekt genom att låta honom bestämma vem han vill leva med. det är ok att göra grejer på egen hand, men kanppast på familjehögtider som jul och nyår, det borde de begripa.

jag tycker att du skall ta ett snack med din sambo och se till att få det utrett en gång för alla!

kram.
 

Artiklar från Familjeliv