Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

sådärja, jag hann klippa mig innan Pyret kom

Skrivet av Maja, Edvin & Pyret 14/1
Så var det med klart. Men lite småpirrigt känns det ju att ut nu -men det är klart, jag plussar nog över som med Edvin. Imorgon ska jag skumtona det så jag är riktigt piffig *fniss*... jaa, det kan ju vara kul att vara snygg i håret när man luffsar i morgonrock de närmaste månaderna, eller hur?
Svar på tråden: sådärja, jag hann klippa mig innan Pyret kom

Nu närmar det sej!

Skrivet av  Åsa med Ethan och Filuren
Bättre att tro att du ska plussa, minns hur trist det var att tro att man ska va tidig och sen plussa 12 dar...urk. Men man vet ju aldrig!\'
Toppen att du hann bli snygg i håret också, hi,hi!
 

NEJ NEJ..

Skrivet av  Helean med adde
Andra barnet ska ju komma tidigare än det första, det har du väl talat om för den därinne... Annars kanske det börjar bli dax...

Och ja, klart du måste vara snygg i håret så du matchar en sån där snygg sjukhusskjorta..fnissar..

Skämt åsido, kul att få känna sig sådär fräch o nyfixad, alltid härligt..

och du, glöm inte att hålla oss underrättade nu framöver om vad som händer (eller inte händer? :/)
 

det kan du lita på att

Skrivet av  Maja, Edvin & Pyret 14/1
jag ska uppdatera er. För nu är man ju inte såå mobil längre. Passade på att ta mig till köpcentrat tillsammans med mamma som hälsade på idag, som lyft och bärhjälp ;) Har ju suttit i karantän här i 3v som jag varit sjuk så jag bara måste ut. Men helt på egen hand är lite tufft nu med Edvin i och ur bilen sådär... Men idag är jag vädrad iallafall ;) Dock kostade det mig ena guldörhänget *grr* som jag tappade. Håller tummarna att någon hittar och lämnar in det... Jaja.
 

Artiklar från Familjeliv