Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Är mollipect en drogad framkallande! slutkörd!

Skrivet av Happy Halloween.
Han blev "så dålig" för andra ggr utan mollipect för då hostar han som attans, svår andas, plöstligt jag fick en hemsk ångest att inte ge honom mollipect fyfan, och ändå gav honom mollipect då blev han lite piggare...Jag stirrade på honom glatt och andas bättre efter ha fått mollipect..Det låter som om mollipect e en " lugnande drogad" Jag började undra om han aldrig tillfrisknar utan mollipect.
Enligt läkare tyckte att jag skulle kunna prova utan ge honom mollipect o se hur om han mår bättre eller inte.Det blev bara återfall dålig andningen.Jag får fortsätta ge honom det mollipect!!
Igårkväll satt jag i min lilla SPA bastu o plöstligt brast jag i masssorr tårar för det visade sig att jag e SLUTKÖRD, efter fem månaders förlossningen.Slappnar nu då brast allt i mig tankarna bomberade på en gång,
För när jag kom hem me Alex, hann inte känna mig riktig lugn o avslappnad som jag brukar vara sån livligt,pratar spontan, garvar mkt.Det
har hänt mkt, bla oron, höll att mista Alex två ggr mellan 12 timmar härhemma och sjukhuset i sept, shoppningtröst som kastade 3500 kr på kläder, vaknar varje nätter för att extrakollar på alexs andning o ändras sovställningen, ge näsdropp...mollipect...jobbar sjukgym me alex...matar honom,helammar...umgicks mest me mina barn o husshållsarbete oxå..
äktenskapet gick ner( nu bättre),negatvia mail från nuvarande föredetta vänner som tyckte jag skulle ge bort alex o annat så. vilket gjorde migförbannad..Jag skrek o var så vansinngt arg vilket tur för min familjen hörde ju inget från mitt skrik för jag befann mig i annan andra hus me bastu o gästrummet/Kontor.KÄndes som om jag gled ifrån alltingt och foskuerade mest på Alex, otrolig min dotter sade till mig:varför jag fick så lite kram nu för tiden.
Jag fattade inget vad hon menade, för hon alltid fick kram av mig varje dagarna.
själv e sån som alltid har allt under kontroll o att hemmet fungerar allt bra som vanligt.
fast det visade helt var fel och jag glömde helt enkelt alla där hemma.Plötsligt står jag som en skitstövel mamma/fru/väninnan åt alla.
jag grät så tills jag var så utmattad.För att jag måste ge förbannat mer kraft i mig för att orka för att avra med familjen o höra av mig lite oftar till mina vänner.
jösses har aldrig varit sån tidigare än bara PMS, men så korta utbrott humör,alltid går över..
Efter det vredeutbrott mådde jag fruktansvärt mkt bättre..Förbaskat skönt!
Har det hänt med er någon gång?
Emiliapalm
Svar på tråden: Är mollipect en drogad framkallande! slutkörd!

Skulle gärna vilja

Skrivet av  helle
svara dig något vettigt, men vet inte vad eller hur. På frågan om nån har varit slutkörd - absolut, om du undrar om man kan skrika ut sin vrede - så blir svaret nej (tyvärr). Sköt om DIG! /Helle
 

Artiklar från Familjeliv