Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Hur går det för värdens

Skrivet av LiAg
minsta lillasyster Elina?
De var ett tag sedan jag/vi hörde något.

Många kramar från Lena och tvillingtjejerna.
Svar på tråden: Hur går det för värdens

Tänkte just skriva några rader...

Skrivet av  Marie och Elina
men tack för att du frågar!
Nu går det riktigt bra, men den senaste sjukhusresan var som sagt en mardröm. Elina tillfrisknade från virusinfektionen lagom till ögonoperationen så vi hann ej hem emellan. Ögonoperatioen gick jättebra denna gång (trots att hon legat i CPAP och varit jättedålig bara 5 dagar innan)så vi behövde bara stanna på ALB över dagen. Efter ytterligare något dygn på HS åkte vi hem. Nu har vi varit hemma i 12 dagar (jag räknar verkligen dagar!)Tyvärr så är det svårt att njuta helt eftersom jag är totalt paranoid vad gäller nya infektioner, jag tror hon är sjuk bara hon tittar åt fel håll... Hon fortsätter att växa med raketfart, 2590 gram och 46 cm!
Hoppas ni har det bra i höstrusket! Hur gamla är dina tjejer nu? (har säkert läst det någonstans längre ner men kommer inte ihåg) Visst var det så att ni bor i Stockholm...?
Kram från oss!
 

Vad glad jag blir!

Skrivet av  LiAg
Så roligt att höra att det går bra för Elina.
Har ögonoperationen gått bra?
Vi bor i Årsta och tjejerna är nu 20 ½ månader (korr 18 mån) så det är ett tag sedan nu som man räknade dagarna och var livrädd att de skulle få någon förkylning.
Finns bilder på tjejerna på sidan http://www.babyfriends.nu/LinneaAgnes

Kramar från Lena och tvillingtjejerna
 

Vilka fina tjejer!

Skrivet av  Marie och Elina
och fin sida ni har gjort! Läste lite mer på sidan och det var ju ingen lätt start ni hade heller... Det dröjer några veckor innan vi vet definitivt vad gäller ögonen, men än så länge ser det bra ut.
Vi bor i Huddinge.
Ha det så bra!
 

roligt att ni mår bra

Skrivet av  A:s mamma
När skulle Elina ha fötts egentligen? Du har kanske nämnt det innan men jag har glömt.
 

Den 18 oktober

Skrivet av  Marie och Elina
var det beräknat, så hon är snart en månad i korrigerad ålder. I går träffade jag en vän med en liten kille på 3 månader, som i mina ögon såg ut att vara minst 8 månader med tanke på storlek och utveckling... Så även om hon har varit ute i världen i 4,5 månader så är hon i det närmaste som nyfödd (fast hon ler!)
Take care!
 

Artiklar från Familjeliv