Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

söker i sundsvall!!!

Skrivet av jessica och rasmus
jag är 24, bor i sundsvall och har en son som är dryga 6 månader.
ds och hjärtfel....
finns det någon i (samma) liknande situation???

all kontakt är förstås väldigt tacksamt!!!

kram på er alla
Svar på tråden: söker i sundsvall!!!

Fråga på

Skrivet av  anne.h m fyra perfekta barn
HAB om de kan förmedla kontakt med någon familj i samma situation. De får inte ge ut andras namn/nummer, men om du ber dem lämna DITT nummer så får de göra det, om där finns nån annan.

Har ni någon föräldragrupp på HAB för tex barn med ds? Här har vi en äntligen, efter flera ÅRS tjat.. Det är skönt att kunna träffa andra i samma situation, ingen ser snett på en, ingen undrar varför man gör si eller så, inte för att det är vanligt att andra gör så, men de FINNS, de smo gör så.. o att kunna prata om olika saker o de andra vet exakt hur det är kan vara bra för en själv. :-)

Det finns en maillista för föräldrar till barn med ds och andra intresserade av ds som har ca 150 medlemmar, du är välkommen till den om du vill.

http://groups.yahoo.com/group/DS-sverige/join

Jag vet inte om där finns någon i Sundsvall, men däremot finns där fler i samma situation. Bli inte förskräckt om det tjatas mycket om skola just nu, det går i perioder, man pratar om det som man själv vill prata om där.


Välkommen hit till detta snacket, dessutom! Jag har en underbar unge på hela 5 år som heter Christian, finns mer om mig och mina barn i min info, välkommen att se där!
 

Artiklar från Familjeliv