Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Bra att känna till om troll på internet

Skrivet av anonym
http://sv.wikipedia.org/wiki/Internettroll
Alltså: Mata inte trollen!
Svar på tråden: Bra att känna till om troll på internet

Klokt inlägg. (imt)

Skrivet av  Rudolfina
 

Patetiskt

Skrivet av  Mafalda
att alltid lägga in sådana brasklappar om troll när argumenten alldeles har tagit slut. Detta är INTE en skyddssida för övertygade feminister. Det är ett diskussionssnack. Det är liksom meningen att feminism ska ventileras och gärna ifrågasättas. Men det var RYSLIGT vad farligt det verkar för vissa...
 

Någon tog åt sig, ser jag ;-) (imt)

Skrivet av  Rudolfina
 

Och

Skrivet av  Mafalda
som om det inte var uppenbart att "trollen" är de hemska, hemska antifeministerna och equalisterna? De som inte har den rätta övertygelsen som de kloka, kloka feministerna har? *s*

Är verkligen argumenten SÅ uttömda?



 

Skulle det inte bli tråkigt här då

Skrivet av  En som undrade
Ingen skulle ju diskutera något, varken feminist-trollen eller deras antifeministiska motsvarigheter.
 

Nu hade du fel Mafalda!

Skrivet av  fortfarande anonym
Detta var inte riktat åt dig eller några antifeminister utan åt riktiga troll. Du kanske inte har stött på några sådana men det har jag och många andra. Att du tar åt dig får stå för dig själv. Jag har för övrigt lagt in denna brasklapp i flera snack och den som vill ta åt sig för alla måste sannerligen ha en spännande identitet :-))Anledningen till att jag är anonym är att det förut har hänt att troll har sökt upp den som outat dem och hotat och förföljt privat. Ta hand om er alla!
 

Kära anonym!

Skrivet av  Mafalda
"Att du tar åt dig får stå för dig själv. Jag har för övrigt lagt in denna brasklapp i flera snack och den som vill ta åt sig för alla måste sannerligen ha en spännande identitet :-))"

Det är inte första gången antifeminister och equalister har pekats ut som troll här. Och din nöjda ton pekar på att du faktiskt var ute efter lite trolleri just härinne... *s*

Det är förresten förbjudet att spamma snackgrupperna! Kan man få veta vilka fler grupper du spammat i så fall...? *s*

Det är dessutom upp till var och en att avgöra om man vill svara på ett inlägg, riktigt trollinlägg eller ej. Så ditt spammande verkar ganska onödigt. Folk är väl inte i regel dumma, eller hur?
 

Artiklar från Familjeliv