Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

*AAAAAAAHHHHH*

Skrivet av Jeanikee v4+3
Fan vad jag hatar min sambos ex och hennes jävla idéer!!! Jag är så arg så jag vet inte vart jag ska ta vägen, jag börjar gråta när som helst. Hon är bara helt jävla puckad!!!!!! Enligt henne så träffar inte hans barn sin pappa tillräckligt, utan det är bara mig dom träffar... VAD vet hon om det?!?!?! Så är inte fallet i alla fall och så lägger hon sig i allt, att dom inte har några saker hemma hos oss, nej just det dom har ju knappast säng och mat får dom ju ändå på dagis så det får dom ingen heller... hon ska väl fullständigt skita i vad som händer och inte händer hemma hos oss när vi har barnen eller?!?!?!?! Vi har dom varannan vecka + att vi betalar underhåll. Hon står för kläderna och tycker att vi betalar för lite... suck vad ska man göra????? Grrrr Jag var bara tvungen att skriva av mig, sorry, hoppas allt är bra med er i alla fall...


Svar på tråden: *AAAAAAAHHHHH*

Hoppas du är på bättre...

Skrivet av  Carro 22/25-27
humör nu!:-)
 

Samma bransch..:(

Skrivet av  Lillan
Känner igen mig i det där, min sambos ex är bara fööööör mycket.. lägger sig i och kommenterar, men hon verkar bara bitter, så jag försöker att inte bry mig. Tänk inte på det, det hon vill ha ut är en reaktion, hon kanske mår dåligt själv och tycker ni har det så bra ihop så hon blir avis..:)

Kram i alla fall och hoppas du mår bättre idag!
 

Artiklar från Familjeliv