Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

*gnäll, gnäll, gnäll*

Skrivet av Veronica v.19 & Arvid -01
Är hemma för 3:e dagen med Arvid som är sjuk, men min lilla grabb behöver verkligen dagis. Han är helt galen nu, klättrar på aalt och struntar totalt i vad jag säger. Rivs, nyps och bits. Jag håller på att bli knäpp och stortjuter. Och maken kommer inte från efter 19! :( Jag har skitont i fogarna, ont i halsen och jag vill bara rymma. Faaaaaan.... *förlåt mitt gnäll*
Och ännu har mäklaren inte ringt, vi får säkert inte köpa huset.
Svar på tråden: *gnäll, gnäll, gnäll*

Tjenixen!

Skrivet av  Tjohanna v.37 på besök fr. november
Nu är jag här och tjuvläser! Stackars Arvid, är han sjuk igen!? Det är väl tredje gången på kort tid nu? Och stackars dig som har så ont också. Jag vet precis vad du menar med att behöva dagis, för jag har varit hemma med en sjuk Isa nu måndag-tisdag, och hon har väl levt loppan precis som Arvid, trots feber. Idag är hon dock tillbaka på dagis igen, och jag har min första lediga dag i väntan på bebben.

Det är ju jobbigt i början av dagisperioden med avlösande förkylningar, halva avdelningen har ju verkat vara borta nu på sistone, men det blir bättre! Isa har ju trots alla sjuklingar klarat sig fram tills nu i allafall, värre var det i våras. Hoppas ni får ert hus, som jag visserligen missat både var det ligger och vad det är för hus, men ändå!

kram!
 

Stackars dig...

Skrivet av  Karolina bf 30/3
Jag kan tänka mig hur det är, efter tidigare erfarenhet, dock inte utav egna barn, men väl utav andras. Men förhoppningsvis tillfrisknar Arvid snart, så att han kan återgå till dagis.
Hoppas att det blir bättre för dig...
Kram Karolina
 

Usch, det verkar verkligen

Skrivet av  An2
inte kul :-(

Styrkekram skickas även till dig!!
 

Artiklar från Familjeliv