Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

*Gråter*

Skrivet av lola_79 V28
Brukar sova på nätterna fast går alltid upp 1 eller 2 gånger att kissa (o äta)... igår natt så kunde jag inte somna om för våran kisse löper... o på dagen så var min mor här o då kunde jag ej sova då o nu inatt har katten skrikigt igen o då gick jag upp o åt lite o nu när jag kommer tillbaka trött i sängen vad har hänt då... jo min sambo ligger där o SNARKAR... hjälp jag orkar inget mer... börjar gråta e helt slut... alla kan sova men inte jag känns d som... ja vad ska jag göra sitta uppe till halv7 när han går upp o sen sova men jag ska till läkarn kl 9 så då kan jag inte somna om då... ja ja... gråter nästan för inget längre allt kommer så fort jag tänker på att jag e .t.ex. trött, katten låter, sambon låter.. bebban e vaken m.m har börjat prata i sömnen nu oxå... Ahhhhhh nu så hör jag oxå min mamma som e på besök....hon SNARKAR hon med o jag som tänkte sova i vardagsrummet... ahhhh en i varje hörn runt mig Snarkar hörde till o med grannen igår....(jag bor i lägenhet) men lite tyst men när man låg där o inte kunde somna så e allt jätte högt kram på er
Svar på tråden: *Gråter*

lilla du...

Skrivet av  Malin bj 31/3
nu kommer tipsen kanske för sent men gråt ut nästa gång. Håll inte inne på något, bara störtgrina så ska du se en som är trött sedan.

Kram / Malin
 

stackare

Skrivet av  Mia v 29
Tyvärr är det bara att försöka stå ut. Det hör tydligen till att aldrig få sova när man är gravid... Jag vaknar av minsta lilla ljud och min dotter är sjuk nu så jag kan inte sova när hon ligger och snörvlar och hostar.
Med lite tur får du i mars en lika snäll bebis som jag har här hemma och då får du sova tusen gånger mer än du behöver. *ler*
 

Satt uppe till FYRA i natt!

Skrivet av  IA, bf 19/3
Du är inte ensam av att sitta sömnlös hela nätterna. Själv satt jag också uppe till klockan var gott och väl fyra. Sambo som snarkar bilar som kör förbi. ALLT, precis ALLT stör mig. Vaknar av att jag är kissnödig, bebbisen sparkar, ryggen värker m.m. m.m. Kan göra listan hur lång som helst! Tydligen är det bara att vänja sig, säger de flesta men visst. Jag störtgrinar ofta och känner mig så obeskrivligt trött hela tiden. Men mitt råd till dig är att GRÅT så fort du känner för det. Jag gråter massvis. Åt det minsta lilla! Det känns mycket bättre då. Jag lovar!
kram på dig!
 

tack för

Skrivet av  lola_79 V28
alla svar... ja man får väl vänja sig... har gråtit under dagen oxå o har spytt e väl för trött o så men försöker sova lite då o då när man kan kram
 

Artiklar från Familjeliv