Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

svar om hjärtklappning

Skrivet av bettina bf 8/3
Läste inslaget längre ned på sidan om hjärtklappning och anfåddhet och svarar här eftersom det kommer annars så långt ned. För mig började hjärtklappningen redan i v 14 och blev bara värre och värre. Jag orkade inte göra någonting det var knappt att jag tog mig till dagis och lämna barnen för att sen åka hem och sova. Hade svårt att andas och ont över bröstet Vilopulsen låg mellan 110-140 och vid hjärtklappnings attaker över 200.Blev skickad till hjärtmottagningen på USÖ och fick genomgå en rad undersökningar på både mig och barnet.De trodde inte barnet fick tillräckligt med syre eller mådde bra eftersom jag fick sammandragningar vid hjärtklappningsattakerna. Fick medicin och det blev bättre men efter några veckor blev det sämre och jag fick fördubbla dosen och var tvungen att ta det lungt.Har varit ss nästan hela tiden pga detta. Nu är det ganska bra igen ska på kontroll idag och då ska jag få en apparat som registrerar puls och blodtryck i ett dygn. Era hjärtklappningsbesvär låter lite mer normala men det är inte kul :(
Svar på tråden: svar om hjärtklappning

Hoppas det blir bättre...

Skrivet av  Karolina
Mina besvär är som en fis i rymden, jämfört med dina, men ibland måste man få beklaga sig och tycka synd om sig själv.

Jag hoppas verkligen att allt är bra med er óch att du ska få må bättre.

Skickar kramar till dig...
 

Artiklar från Familjeliv