Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

*gnyl*

Skrivet av Lena bf 29/3
usch, jag är förkyld. Rejält också. Jag brukar inte vara det så ofta så jag känner mig superynklig. Blekfet och helt zombie-lik känner jag mig. Allt bultar :-(

Sedan känns det som att bäbisen ska borra sig ut emellanåt. Det liksom ilar/trycker/spänner där livmodern normalt sitter (nu är den ju överallt). Det är inte i samband med sammandragningar utan det är när bäbisen stretar och sparkar. Håller med Ylva om att det börjar bli trångt därinne. Inte ett dugg gulligt och mysigt faktiskt.

Men, men... Nu ska jag försöka ta mig i kragen och försöka tänka lite mer positivt. Förkylningar är kortvariga, bäbisen är stark och det är bra, ikväll är det cityakuten... Och så lite vila på det!

Ha en bra dag!
Svar på tråden: *gnyl*

annars

Skrivet av  Ylva bf 24/3
vet jag någon som skrev ett så positivt inlägg längre bak som man blir glad av :)
det öppnade upp mina "neg-gnäll-tendenser")

Har själv precis frisknat till efter en lång förkylning (bronkit) och känner mig genast piggare, gladare och tjaa hoppas att du piggar på dig snart. Tiden går dock snabbt när man är sjuk tycker jag för man vilar ju hela tiden och halvslummrar och plötsligt har ännu en dag gått.

Så krya på dig och tänk positivt ;)
 

Artiklar från Familjeliv