Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Hejsan alla marsianer!!!

Skrivet av Qristelle m Charlie 93 och Leo 030324
Tänk att ni är "still going strong" på den här sidan. Ibland är jag inne och kollar, och ALLTID är det någon man känner igen..

Jag hoppas ju bli med en till, men det verkar hopplöst! Kroppen kanske säger nej nu, när man snart ska bli 40! Hursom helst har jag och Leo det bra, och familjen.

Vi hittade hus i Uttran, så vi har flyttat och trivs som guldfiskar i vatten!

Leo går på dagis och det går bättre och bättre! Tyvärr lär han sig en massa nya ord där hela tiden, och ibland har jag svårt att tyda dem ;-)) Alla K är B, bamas=kramas.. alla F blir T - tärdig=färdig.. Imorse bajsa han å då va han "tärdi-bajscha" hmm.. färdigbajsad..

Nåja, jag jobbar och står i, har ständigt dåligt samvete för det blir så lite tid på veckorna med Leo.. Helgerna blir verkligen heliga!!

Hoppas ni alla mår bra!
Kram Christelle
Svar på tråden: Hejsan alla marsianer!!!

hej nät-tvilling

Skrivet av  Myzan & Co
kul att höra att allt är bra med er :)

jag har lyckats bli med en trea trots kondom och dagen efter piller, skulle juh bara ha två *ler*

visst är det skoj när de börjar prata mer. min Felix är en riktig pappegojja och härmar allt som vi och storebror Vincent säger. alla bokstäver blir juh inte alltid rätt eller ens med i ordet men man lär sig snabbt att tolka vad dom säger :)

håller tummarna att det ska ta sig i bäbisverkstan!

kramar från oss
 

Heeeeej!!!

Skrivet av  Anna m Vendela & Evelina
Kul att höra från dig!!! Det var sannerligen inte igår!
Själv stressar jag för jämnan till dagis, till jobbet, hem från jobbet och till dagis PUH! Jag hämtar och lämnar damerna må - ons och på torsdagar är jag utan bil för då tar Stefan den och då lämnar han men det innebär att jag måste upp i ottan för det tar en sån f-baskad tid att åka kommunalt. Fredagar är min favvodag, för då tar mamma hand om barnen och jag kan åka i lugn och ro till jobbet, ta lunch (vilket jag inte gör annars, utan slänger i mig matlådan på 15 min) och passar samtidigt på att gå till frissan/ansiktsbehandling/fotvård efter jobbet - underbart! I dag skall jag på ansiktsbehandling, är såååå trött så det skall bli sååååå skönt att somna in och bli "pampered".....

Kram
 

Hej!!

Skrivet av  Annika med Viktoria
Jo visst skulle man ha en liten ordbok, så man förstår vad de säger!!!
Viktoria pratar massor, men det är kanske 15 oord som man förstår.

Annars är det dagis, jobb, mat, bada, bolibompa, saga, sova som gäller!!
Håller med dig, helgerna är heliga!!

Lycka till med bebistillverkning, du kan få till grav baciller från mig
¤%&%¤¤&/(()((/&%¤¤%%&//
 

Hej på dig!

Skrivet av  Anna m Elias & Selma
Kul att se dig här och få höra lite om hur ni har det. Förstår att helgerna blir heliga när du jobbar. Jag tycker det känns rätt ok att jobba men då vet ju jag att Selma har det bra hemma med pappa.

Grattis till huset och lycka till i bebisverkstan!
Kraaaam
 

Hej å tack för alla goa ord!

Skrivet av  Qristelle
Nu sitter jag här med en fruktansvärd "deja-vu".. testade mkt svagt pos. imorse.. men jag har tyvärr en fruktansvärd värk i just den regionen... kanske det har gått snett på något vis... men jag tänker hoppas ända till motsatsen är bevisad..
Annika! Jag SLICKADE i mig bacillerna ***rap***.. hoppas de hjälper!!!

Kram på er tjejer!!
 

Artiklar från Familjeliv