Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Julledighet?

Skrivet av peter56
Hur många av er börjar med julledigheten i dag fredag? Och följdfrågan blir då: Hur länge kommer ni att vara lediga?

Själv jobbar jag som vanligt i morgon lördag. Och på tisdag den 23 december jobbar jag som vanligt. Däremot ska jag försöka övertyga min chef om att vi ska ha stängt på lördag den 27 december. Och dagarna innan nyårsafton jobbar jag som vanligt. Men jag ska vara ledig mellan nyår och trettonhelgen, hoppas jag.

Ha en trevlig julledighet allihopa!
Svar på tråden: Julledighet?

Bara lite nyfiken

Skrivet av  peter56
Ja min fråga här ovan har ju egentligen ingenting med rmb att göra. Men jag är bara lite nyfiken hur många som är långlediga.
 

ledig

Skrivet av  LI
Hej
Ja själv är jag ledig alla lov, både för och nackdelar kan t.ex inte ta semester då jag vill om jag kanske vill resa någonstans till ett speciellt tillfälle eller då det är billigt. I alla fall då barnen var små var det skönt nu skulle jag gärna ha jobbat och själv bestämt när jag ville ta ut min semester.
God Jul och Gott Nytt År till alla!
 

Ledig..

Skrivet av  Viggos mamma
.. fast ändå inte, jag är mammaledig. om jag skulle jobbat hade jag varit ledig ivarje fall, eftersom det är skollov. Hoppas att du Peter (och alla ni andra) får vara ledig lite grand så att man hinner med att njuta och vila lite under juldagarna.

God jul alla !
 

Artiklar från Familjeliv