Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Nu har jag frågat

Skrivet av peter56
Idag har jag frågat min gamla chef om jag någon möjlighet att få tillbaka mitt gamla arbete. Han varken gjorde vågen eller stängde några dörrar.

Trots att jag har jobbat ihop med honom i flera år kan jag inte riktigt tolka hans reaktion. Det märks verkligen att han är en mycket van affärsman som är expert på att vid behov dölja sina egna tankar.

Nu är det bara att vänta på svaret. Och skulle jag få ett positivt svar så kommer jag att gå tillbaka till mitt gamla arbete så fort det bara går. Och skulle jag få ett negativt svar så är det ju bara att acceptera detta och att försöka kämpa vidare på mitt nuvarande jobb.

Ja inte heller det här inlägget från min sida hade ju egentligen något med rmb att göra, förlåt.
Svar på tråden: Nu har jag frågat

Hoppas på tur

Skrivet av  Ny!
...att du får tillbaka jobbet. Vill också säga att det är spännande för mig att läsa om ditt vuxenliv, undrar rätt mycket över hur livet för min dotter blir...så ursäkta dig inte :-0
 

Om du undrar över något

Skrivet av  peter56
Om det är något speciellt som du undrar över när det gäller mitt vuxenliv med rmb så får du gärna ställa dina frågor. Det är även helt OK att maila direkt till mig om det är något som du inte vill ta upp här.

Min e-post finns i min info. Klicka bara på min signatur.
 

Tack :-0 .imt.

Skrivet av  Ny!
imt
 

Artiklar från Familjeliv