Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Gillar inte ny webben

Skrivet av RMB-mamma
Jag som inte är uppkopplad hemma och sitter på mac på jobbet kommer inte in sen de la in nya webben.SUCK!!!Jag har iallafall läst att jag inte är ensam om det och har mailat om problemet pc/mac.Så om jag inte syns till på ett tag vet ni varför. Vi har en pc och ingen vill använda den, så iblan ska jag slita mig från jobbet och uppsöka den.
Dottern ska nu på våren göra om sin MR-röngen, men nu sövd.Hon ska få Botex(eller vad det heter)injektioner för "stelheten" i böjvecket ovanpå foten+intensivjumpa av foten.Hurra jag som inte har något att göra hinner med det ochså. Obs irroni.Hon fuskar med glasögonen och har ont i huvudet.Vi kommer aldrig att få ett underlag för att utreda om huvudvärken försvinner med glasögonen.Skolan och jag har snickrat ihop en vattentät vaktplan för dottern och glasögon.
Det var allt för denna gång.
Svar på tråden: Gillar inte ny webben

Fusk med glasögon

Skrivet av  peter56
Jag fuskade också med mina glasögon då jag var barn. Jag fick glasögon i lågstadiet. Men jag tyckte det var så fult med brillor att jag bara använde dem när jag skulle läsa på "svarta tavlan" i klassrummet. Det dröjde till sjunde klass innan jag började ha dem för jämnan. Då hade jag själv upptäckt att jag behövde dem.

Lycka till med alla era undersökningar under våren. Jag kan också berätta att jag hade jätteofta huvudvärk som barn. Detta gick över i tonåren.
 

Artiklar från Familjeliv