Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

här är vi..

Skrivet av jonathan
och det känns som vi har flyttat till Umeå!
Jonathan får då inte äka hem dom närmaste dagarna, ev. torsdag.Han har fortfarande hög feber och sänka.
Han äter nästan ingenting, så jag råkade säga:-om du inte äter någonting får vi aldrig åka hem,då åt han 2 korvar:-kom nu mamma åker vi.HMMM...
Man träffar mycke folk med ungefär samma problem.I dag tror jag det har varit en "shuntdag".
Man lär sig alltid något nytt.
Vi hörs!
Svar på tråden: här är vi..

hej

Skrivet av  minette
skönt att höra från er jag hoppas jonathan snart mår bättre,,,det har blivit mycket umeå för er nu så jag kan förstå att det känns som om ni flyttat,,jag hoppas ni inte har ändra posten dit =0)..kramar från mig
 

Stackars liten

Skrivet av  peter56
Stackars liten Jonathan som mår dåligt. Jag vet inte vad jag ska säga mer än att jag önskar god bättring.
 

Hej

Skrivet av  Viggos mamma
Hoppas att Jonathan blir bättre snarast.
Det är verkligen inte roligt att vara på sjukhus. Vi var nere en sväng igår till Umeå. Tänkte på er då.
Vi kollade Viggos kiss.. cystometri (stavas?).
Satt i väntrummet tillsammans med 5gubbar mellan 70-85år som högljudd diskuterade kissproblem.. Jag höll tummarna att inte Tilde skulle höra vad de pratade om *fniss*...

Viggo har gjort en riktig volt idag från soffan.. han ser ut som Tyson, en underläpp större än Västerbotten, blod mellan tänderna och blodstänk på tröjan..

Jag tänker på er och önskar er allt gott.

Kram
 

Saknade er i dag..

Skrivet av  mammaHA
..på "gympan".Nästa gång(25/5)har vi avslutning,hoppas ni är friska då och kan komma.Tänker så mycket på er.Krya på dig,Jonathan!!
 

Artiklar från Familjeliv