Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Ny info

Skrivet av peter56
Det var ett tag sedan jag skrev här nu. Jag tänkte bara berätta att jag har lagt in en ny info nu. Jag har ersatt bilden på mig själv med ett foto på den Camaro som jag köpte för cirka en månad sedan.

Jag tänkte bara om nu någon mot all förmodan skulle vara nyfiken på hur min "lekbil" ser ut.
Svar på tråden: Ny info

Är numera grön av avundssjuka ;) imt

Skrivet av  Hönan Agda
titt ut!
 

WOW!

Skrivet av  Viggos mamma
Vilket åk!

Vi drömmer just nu om en "buss", det börjar att bli OTROLIGT trångt när vi ska någonstans med alla grejor.. Sedan blir det inte bättre av att vi har en Berner Sennen heller...

Kör så det ryker
 

Det här med buss...

Skrivet av  Hönan Agda
Vi köpte en Chrysler Voyager och fick en ramp där bak för att kunna ta med permobilen...den bilen var en mardröm! Inte att köra och komforten men den var av den mindre modellen och att få in permon innebar bl.a att man skulle krypa in i baksätet och köra in den sista biten därifrån..."man" är ju lite i händerna på firman som ska bygga om och erfarenhet av om det ska fungera praktiskt kommer ju först senare! Och så är det ju förs.kassan som tror att familjerna som har barn med handikapp har råd att ha bil av senaste modell för att få anpassning beviljad :-( så mitt råd är ...Simma lugnt ;-)
 

Artiklar från Familjeliv