Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Alla som gillar POP:s randiga kläder

Skrivet av Annika med Robin-02 och Michelle-00
Fick en tidning från H&M och nu säljer de randiga tröjor, byxor och mössor i marin/vit, röd/vit och beige/vit.
Mössan kostar 30kr, tröja och byxor 60kr/styck, lite billigare än pop
Svar på tråden: Alla som gillar POP:s randiga kläder

Såg oxå : )

Skrivet av  Sara, Jonna 991222 & Nora 020529
Har redan två (!) rödvitrandiga mössor därifrån + en från POP.. POP-mössan kostade ju 75:- och de alltså 30:-... liiiite skillnad ; )

Ska ta mig till H&M nästa vecka, tror jag.. fast nåt säger mig att kläderna redan börjar ta slut..
 

Och de finns som body också!

Skrivet av  Maja m. Axel 990220 och Hjalmar 020529
Mössa, tröja, byxa och body! Jättefina, fast jag är ju lite partisk! *ler*
 

Åååh..

Skrivet av  Sara, Jonna 991222 & Nora 020529
..finns body oxå? Då mååååste jag åka till HM : ) Tyvärr har inte HM i stan LOGG-barnkläder, så jag måste åka utanför stan.. suck!
 

Å snälla...

Skrivet av  Dina med Alice -99 & Valdemar 21/6
vilka butiker kan man hitta såna bra plagg i?? Jag tycker att de flesta H&M butiker jag varit inne i har haft lite klent utbud, förutom den precis vid sergels torg.

Gillar H&Ms kläder, deras LOGG är ju skitbra! Alice har i princip bara kläder från POP och så LOGG. Skillnaden är ju bara att man får fem gånger så mycket om man köper LOGG jämfört med Polarn...och det behövs ju så enormt mycket kläder när de går på dagis!
 

Var på....

Skrivet av  Anna m. Mio 16/7
H&M på Drottninggatan i torsdags och där hade dom alla "randiga kläder", både bodyn, tröjan, byxorna och mössan, i både blått, beiget och rött.

Kram!
 

Aha!

Skrivet av  Dina med Alice -99 & Valdemar 21/6
Då är det dit jag ska åka då:) Tack för tipset!
 

bu hu

Skrivet av  Annika med Robin-02 och Michelle-00
kläderna var slut!!! fanns bara i storlek 80 hos oss, och de vet inte om de får in mer f#"¤n, köpte mössan den blå/vita iallafall, snyft
 

oj

Skrivet av  Maud m Angelica 5/6
gick de åt så snabbt? Fick ju tidningen igår först! De kanske går att beställa på nätet, har du kollat?
 

Artiklar från Familjeliv