Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Avslags fråga

Skrivet av Pia
Jag blev snittad för ca 2 veckor sen, jag blöder fortfarande, det har inte blivit brunt utan är fortfarande blod rött. Tidigare så trodde jag att det inte skulle bli så mycket avslag för det kom inget alls vissa dagar men nu kommer det mer igen. Det luktar inget konstigt eller så.
Är det så det kan vara???

Tack på för hand
Svar på tråden: Avslags fråga

För mig...

Skrivet av  Lillmamman
.. tog det tyvärr sex veckor att bli av med blödningarna efter det att jag blivit snittad.
Läkaren som hade snittat mig sa att eftersom de hade torkat ur mig innan de sydde igen så skulle jag nog inte blöda så länge, men sex veckor kändes länge.
Hoppas att det är olika.
 

blev oxå snittad

Skrivet av  Filippa22 med Novalie 1/8
och tycker det låter helt normalt! blödde i ca 4 1/2 vecka.mvh
 

Snittad jag med!

Skrivet av  Pilla med Alexander 17/7-02, Sebastian-00, Simon-96
Jag blödde i ca 5v den här gången. I varierande omfattning. Ibland försvann det, för att sedan komma tillbaka lite mer. Också rött. Så en dag var det bara borta! :O)
 

Oxå snittad...

Skrivet av  Marie H m. Linus 0011 o Maja 7/8
Det har nu gått 6 veckor på onsdag o än är det inte helt borta. Men bara 1 vecka efter snittet så var jag utan blödning en hel vecka, var jätteförvånad. Men sen kom det tillbaka. Ibland är det färskt (rött) blod, men oftast lite brunaktigt. Trodde oxå det skulle sluta fortare när man var snittad, efter vag. förl. sist så slutade det efter 5 veckor tror jag.
Men jag blödde inte så kraftigt efter förlossningen denna gången som sist...
Marie m. Linus 22 mån o Maja 7/8
 

Tack för

Skrivet av  Pia
alla svar. nu behöver jag ju inte oroa mig längre:0)
 

Artiklar från Familjeliv