Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

*Snyft*

Skrivet av Malin med Tindra 020528
Var det någon som såg dokumentären på TV4 i kväll?
Men jisses vad jag grät.
Satt med Tindra i famnen och tårarna bara sprutade. Det var så sorgligt, fast det ändå slutade ganska lyckligt.
Nu är man än mer tacksam för sitt eget friska och underbara barn.

Kram på er alla
Svar på tråden: *Snyft*

ja jag grät

Skrivet av  Annika med Robin30/5 o Michelle-00
så tårarna sprutade, jag kollar alltid på allt om barn och soånt och gråter lika mycket varje gång.

Så sorgligt var det, och jobbigt kom att tänka på alla ängla mammor och pappor här inne på fN och vad de måste ha gått igenom.
 

ja

Skrivet av  Ida m Felicia 23/7-02
usch vad hemskt, men föräldrarna verkade väldigt starka... Och dom fick ju hela tiden veta vad som väntade, att det kunde gå snett... Men usch vad hemskt det var att titta...
 

mmm...

Skrivet av  Madde m Saga 10/7,Hampus -00,Adam -92
Förstår inte riktigt varför man utsätter sig för detta gång efter gång...alltså att kolla på program där barn är inblandade på något sätt. Jag satt också och grät och tänkte på hur himla lyckligt lottad jag är som har fått tre friska barn.

Men det var väl så hon sa i dokumentären också att syftet med flickorna kanske var att man ska lära sig att glädjas åt det man har...

kram
 

Oj,ja..

Skrivet av  Mallsing med Elsa-98 och Elvira 020730
Den var oootroligt gripande. Jag sprang upp till Elsa och Elvira i reklamen och pussade på dom och strök dom över pannan. Så orehört tacksam över att ha två välskapta barn. Nät vi åt frukost i morse så var jag tvungen att säga till Elsa hur värdefull hon är för mig och hur mycket jag älskar henne (säger jag varje dag förståss). Man får sig en tankeställare helt klart.
 

Artiklar från Familjeliv