Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

*suckar*

Skrivet av Jane m Zacharias 020813
Idag är en sån där dag som jag helst skulle stannat kvar i sängen. Somnade 2 inatt, vaknade 1 gång i timmen av en snuttig bebis som sen var jättepigg kl 7, bara att stiga upp alltså! Öppnar sovrumsdörren och känner att det luktar hundskit (är hundvakter hemma hos mina föräldrar)... Städa upp efter hundj*vlarna är ju måttligt roligt när man är svintrött! Zacharias bara gnäller och när vi äntligen packat ihop våra saker (vilket inte var lite) och släpat ut det till bilen upptäcker jag att min nyckel är borta! Min kära sambo har förlagt _min_ nyckel!! Och nu vet han inte var den är... *morrar* Dessutom glömde jag mina handskar, Zacharias haklapp och plommonpurén hos mamma och pappa och kommer förstås inte in efter som min nyckel är BORTA!!
Ser väl inte ut som en så hemsk dag när man får det på pränt, men när man är svintrött får ingenting gå fel utan att det blir jättejobbigt...
Svar på tråden: *suckar*

vilken dag

Skrivet av  Maud m Angelica 5/6 & 2 till
och än har den bara börjat... ibland blir allting fel... Hoppas det blir bättre och att du får sova en stund.
 

Låter som..

Skrivet av  Mallsing med Elsa-98 och Elvira 020730
din pojke har några ökningsdagar eller nätter rättare sagt. Det lugnar sig snart när du får mer mjölk i brösten. Hoppas du kommer i säng tidigt i kväll, sambon är lite mindre tankspridd och att du slipper mer hundbajs *blää*
Kram
 

Artiklar från Familjeliv